Agenda de contacte este o bază de date care centralizează cele mai esențiale informații despre clienții tăi. Spre deosebire de alte ERP-uri de vânzări, CloudSales îți oferă o varietate de opțiuni pentru agenda de contacte.

Ce îți oferim?

  • Import contacte din excel, CSV, Aweber, Zoho, Gmail
  • Adaugare contact după CUI
  • Organizarea pe grupe clienți și furnizor
  • Detectare contacte duplicate din agendă
  • Notificare email pentru facturi scadențe și restanțe
  • Urmărire discuții, task-uri și mailuri
  • Urmărire clienți și restanțe
  • Contacte cu mai multe puncte de lucru, adrese de livrare
  • Câmpuri personalizabile
  • Discount-uri per client sau grupe de clienți
  • Trimitere mail din agendă
  • Urmărire facturi emise, contracte, oferte de preț
  • Interfața partener

Funcționalități:

1. Import contacte din excel, CSV, Aweber, Zoho, Gmail

Pregătești un tabel cu informațiile alese de tine (nume, adresa, telefon, etc.) și în câteva minute se poate importa întreaga listă de contacte.

2. Adaugare contact după CUI

Îți faci un cont gratuit pe OpenApi iar apoi cu o simplă introducere de CUI imporți în agenda de contacte informațiile legate de clienții tăi.

3. Organizarea pe grupe clienți și furnizor

Poți să filtrezi rapid contactele astfel încât să vezi cine ți-e client și cine e furnizor.

4. Detectare contacte duplicate din agendă

Dacă din greșeală ai introdus de mai multe ori același client, poți să unești contractele și să păstrezi datele de care ai nevoie.

5. Notificare email pentru facturi scadențe și restanțe

Poți configura să se trimită diferite alerte pe mail către client. De la reamintiri de plată la mailul de aniversare; pe baza CNP-ului aplicația te anunță despre zilele de naștere a clienților tăi.

6. Urmărire discuții, task-uri și mailuri

Această opțiune permite să urmărești discuțiile pe care le ai cu fiecare client în parte. De asemenea ai centralizat în același loc mailuri trimise către client și task-urile.

7. Urmărire clienți și restanțe

Ai posibilitatea de a verifica ce facturi ai emise către un client anume, care este statusul lor (achitat sau neachitat) și dacă au trecut de scadență. De aici poți să și trimiți reamintiri de plată.

8. Contacte cu mai multe puncte de lucru, adrese de livrare

Poți să introduci un număr nelimitat de adrese pentru același client (puncte de lucru), iar în momentul în care facturezi poți selecta punctul de lucru pentru care se emite factura.

9. Câmpuri personalizabile

Pe lângă opțiunile pe care le ai pe formularul de contact, se pot defini câmpuri personalizate, care apar pe lista de contacte (tipul de produse de care este interesat clientul, etc.)

10. Discount-uri per client sau grupe de clienți

Ai posibilitatea de a defini un discount per client, sau poți aloca clientul într-o grupă și să acorzi dicount-ul la toți clienții alocați acelei grupe.

11. Trimitere mail din agendă

Poți selecta mai multe contacte din agendă și cu un click trimiți la mai mulți clienți un mail.

12. Urmărire facturi emise, contracte, oferte de preț

Poți verifica rapid toate documentele care au fost emise către un client: contracte, facturi, oferte de preț, procese verbale, etc.

13. Interfața partener

Poți crea un cont pentru clienții tăi, unde aceștia pot verifica ce facturi li s-au emis, ce facturi trebuie achitate, comenzile pe care le-au plasat. De asemenea contul oferă posibilitatea de a iniția un retur.

Ai nevoie de o mai bună organizare a contactelor tale?

Crează un cont demo gratuit și vezi cum te poate ajuta aplicația noastră!

×