Automatizarea vânzărilor are ca scop eliminarea sarcinilor repetitive, făcând procesul de vânzare mai eficient, astfel tu poți să vinzi mai mult și mai rapid.

Ce probleme rezolvăm?

  • am automatizat procesul de generare a AWB-urilor astfel încât selectezi mai multe facturi sau comenzi și generezi cu un click toate AWB-urile
  • stocăm toate documentele tale în queue (spațiu de stocare temporară) și le printezi rapid chiar dacă nu ești la birou
  • setezi alerte pentru generare AWB, emitere facturi sau reamintire scadențe, iar alertele se trimit în condițile setate de tine, fără a fi nevoie de intervenția ta
  • elimini erorile umane și îți eliberezi angajații pentru a se focusa pe alte task-uri

Generare AWB

Putem genera AWB-uri pentru comenzile preluate din site sau pentru orice vânzare din ERP

Imprimare

Pare simplu, dar când ai sute de documente de imprimat, te poate ajuta mult o opțiune să listezi tot cu un click, din Cloud!!!

Alerte clienți

Alertare automată pentru scadențe, documente emise, status comenzi sau reamintiri.

Ne folosim de inteligența artificială și o aplicăm în prelucrarea comenzilor tale!

Ce aducem în plus față de alte soluții?

  • preluăm comenzile din orice sursă online sau magazine fizice și actualizăm stocul în TIMP REAL
  • gestionarea eficientă a punctelor de lucru
  • comunicăm cu alte sisteme (export date, preluare produse din feed-uri)
  • automatizăm deciziile pe baza regulilor stabilite de tine
  • definești o regulă, iar factura se emite automat pentru orice comandă
  • setezi emiterea automată a AWB-urilor
  • configurezi imprimarea automată a picker-list-ului
  • setezi emiterea automată a AWB-urilor
  • configurezi imprimarea automată a picker-list-ului
  • autogenerare necesar de comandat pe baza stocului lipsă
  • definești alerte automate email sau SMS pentru clienții tăi (informații legate de facturile emise, AWB-uri sau comenzile plasate)
  • schimbare statusuri pe site, pe baza regulilor stabilite de tine
  • tu stabilești pragurile peste care angajații tăi pot oferi discount-uri
  • definire plaje pentru discount-uri
  • comanda, factura, AWB-ul, garanția și orice document anexat produselor se imprimă cu o singură mișcare de mouse
  • eficentizarea timpului de plasare a comenzilor de către agenții de pe teren
  • import nomenclator de produse și agendă de contacte gratuit
  • liste de preț personalizate
  • aplicare discount-uri pe grupe de clienți
  • transmiterea automată a datelor între clienții care folosesc ERP-ul
  • trasabilitatea produselor (recepții și vânzări pe lot)
  • transfer automat stoc între punctele de lucru, pentru comenzile online
  • alegi cu ce stocuri vrei să folosești (stoc global din toate punctele de lucru, stoc furnizor, stoc din rețete, stoc fix, stoc fictiv)
×