Stocuri și vânzări,
complet automatizate

De la comenzi furnizori și recepții, gestiune, sincronizare produse cu site-uri, preluare comenzi din alte platforme și marketplace-uri, generare awb, aviz livrare, factura fiscală, pickerlist și imprimare documente, îți automatizăm tot procesul de vânzare și micsorăm costurile în mod semnificativ.

Lucrul de la distanță nu este o problemă datorită faptului că programul funcționează online. Poți recepționa de oriunde, facturi interne, intracomunitare și extracomunitare. Ai control asupra afacerii tale, fara să fii prezent fizic la birou.

Citește mai departe

 

Ai un depozit și puncte de vânzare în mai multe locații. Programul îți ține stocurile pe mai multe puncte de lucru între care poți face transfer pe baza unei cereri de transfer. Produsele se vor recepționa automat la destinație.

depozit, transfer marfa, actualizare stoc

Ai posibilitatea de a prelua și procesa comenzile din mai multe surse, de pe diferite marketplace-uri într-un singur loc. Stocurile se actualizează în timp real, fiind transmise automat către toate marketplace-urile conectate.

Citește mai departe

Programul se conectează în mod automat prin API la serviciul online al curierului cu care colaborezi și poți genera AWB-uri pentru orice tip de comandă cu datele clientului autocompletate. Dacă serviciul de curierat permite poți importa și încasările.

Citește mai departe

Preluare comenzi de pe emag marketplace, cel.ro, shopify, carefour market, shopmania

Interconectăm cu aplicația noastră orice platformă pe care ai un site de tip magazin virtual și preluăm lista de produse, toate comenzile,  și actualizăm stocurile după fiecare vânzare. Pentru anumite platforme avem și opțiunea de publicare produse.

Citește mai departe

Ai o interfață simplă pentru vânzări cu casa de marcat, optimizată pentru touchscreen, vânzări cu barcode și cântar. Se sincronizează cu stocurile din online și funcționează și offline atunci când nu ai o conexiune bună  la internet.

Citește mai departe

POS BOCP Image 6
IMG_9477-1630-e1459246860686

Ai opțiunea de a scana produsele și de a introduce stocurile faptice pe un inventar pentru care se va genera un proces verbal de inventariere pentru a regla diferențele găsite.

Citește mai departe

Poți defini rețete pe baza cărora obții un produs finit din materii prime, sau din mai multe componente obții un kit de produse.

Citește mai departe

wall-production-line-timber-framing

 

ERP vanzari si facturare pentru orice tip de magazin

CloudSales ERP este o soluție specializată pentru vânzări cu POS în magazin, integrată cu soluția cloud de gestiune și vânzări, adaptată la cele mai multe scenarii de comerț din România.

Acest software online, te ajută să îți gestionezi afacerea și să fluidizezi procesul de preluare a comenzilor și de vânzare.
Prin intermediul acestui soft ai un control absolut asupra situației firmei tale, pentru că te ajută să îți organizezi până la cel mai mic detaliu procesul de vânzare:

Preluare comenzi

 

de pe orice tip de site, platformă sau marketplace online din România:
opensource sau marketplace

Facturare

 

preluăm toate comenzile într-un singur loc, emitem AWB, facturăm și imprimăm documentele pentru livrare

Vânzări

 

avem software POS pentru vânzări in magazine și stocuri sincronizate cu toate site-urile tale

CloudSales ERP Vanzari online si offline, casa de marcat, bon fiscal, gestiune, facturare, awb, documente multiple

Beneficii:

  • automatizarea procesului de preluare a comenzilor și de vânzări
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • vânzări cu casă de marcat
  • autogenerare AWB-uri
  • exporturi către Saga, Ciel, Winmentor (altele se pot implementa la cerere)
  • interconectare cu diferite marketplace-uri și orice magazin online
  • cont B2B pentru parteneri
  • printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
  • feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
  • este dezvoltat pentru a satisface nevoilor companiilor mici și medii

Pachete CloudSales ERP

CloudSales ERP vanzari, pachet intro

Intro

44€/lună

 

Este potrivit firmelor nou înființate.
Centralizează vânzările din mai multe surse cu vânzările și stocurile locale.

Standard

74€/lună

 

Recomandat clienților cu mai multe site-uri și cu un rulaj mai mare de produse.

Pro

99€/lună

 

Este util clienților care vând din mai multe puncte de lucru, vând online prin marketplace-uri sau site propriu și au un număr mare de produse.

De ce ne-au ales clienții?

  • Am rezolvat problema transferului automat de stocuri dintr-un punct de lucru în altul, la primirea unei comenzi ce conține produse aflate în diferite puncte de lucru, comanda poate să fie procesată dintr-un singur punct de lucru
  • Am implementat generarea AWB-urilor de pe eMag cu un singur click
  • Generare factură și AWB pentru mai multe comenzi deodată
  • Oferim soluția de a genera un picker-list pentru împachetarea coletelor, integrat în soluția de warehouse management pentru identificarea rapidă a locației produselor în depozit

Tabel comparativ

 CloudSales ERP Intro CloudSales ERP StandardCloudSales ERP Pro
Limită comenzi procesate500/lună2000/lună5000/lună
Conectori eCommerce (eMag,
Shopify, cel.ro, OpenSource)
122
Limită produse2000500010000
Utilizatori555
Puncte de lucru112
Curieri (autogenerare AWB)12nelimitat
Suport inițial1 oră2 ore3 ore
Suport tehnic prin tichetenelimitatnelimitatnelimitat
CloudGestOKOKOK
Ofertare și comenziOKOKOK
Alerte SMSOKOKOK
PrinterQueues (imprimare facturi,
AWB-uri, prospecte deodată)
OKOKOK
VouchereOKOKOK
Comenzi furnizoriOKOKOK
Prețuri programateOKOKOK
POS Hibrid- interfață de vânzări offlineOKOKOK
Conectare la casa de marcatOKOKOK
PREȚ 44€/lună 74€/lună 99€/lună

Interconectarea cu platforma opensource are un cost extra de 200€/serviciu,

Interconectarea cu alte platforme custom are un cost extra de 250€/serviciu

Conectorii e-commerce nu includ optiunea de publicare a produselor pe site sau marketplace. Pentru aceasta optiune se achita extra 5€/lună/conector

Mărire limite:

  • punct de lucru adițional 10€/lună
  • utilizator adițional 2€/lună
  • curieri 2.5€/lună/curier
  • limită produse 0.5€/lună/1000 produse
  • conectori eCommerce 10€/lună/conector

Facilități:

  • recepționarea mai multor produse deodată
  • recepții intracomunitare și extracomunitare
  • alerte stoc minim
  • definire coduri de bare
  • import/export recepții în format excel
  • import produse prin feed furnizor
  • distribuție marfă prin feed-uri și API
  • programare prețuri (dacă dorești să setezi un preț pentru un produs, într-un anumit interval orar)
  • alerte expirare lot
  • poți selecta de pe care lot vinzi marfa
  • definire SN pentru produse electronice și electrocasnice
  • facturezi ușor și rapid
  • emitere AWB, garanții, prospecte, broșuri cu un singur click
  • printare documente multiple deodată
  • bon fiscal
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • bonuri de transfer
  • bonuri de consum
  • warehouse management (știi exact pe ce raft e marfa ta, astfel livrarea coletelor e mult mai rapidă)
  • discount-uri și reduceri pentru fidelizare clienți
  • discount-uri și reduceri pe grupe de clienți
  • integrare diferite marketplace-uri
  • integrare site-uri OpenSource
  • site construit direct pe platforma de gestiune și vânzări
  • procesare comenzi din diferite surse
  • alerte email și SMS
  • emitere oferte de preț și contracte pe baza șabloanelor predefinite
  • funcționează și offline și online (stocurile și vânzările se sincronizează când există conexiune la internet)
  • rețetar produse
  • bon de conversie
  • inventar
  • cont client, unde aceștia pot verifica facturile și chitanțele emise către ei

CloudSales ERP a fost creat pentru a satisface nevoile unui număr cât mai variat de afaceri. Cu o experiență de peste 12 ani, ascultăm mereu nevoile clienților noștri și colaborăm în permanență cu aceștia pentru a dezvolta continuu softul, astfel încât să satisfacem nevoile acestora.

 

Ofertă specială Cyber Monday
×