ERP vanzari si facturare pentru orice tip de magazin

BOCP® CloudSales ERP este o soluție specializată pentru vânzări cu POS în magazin, integrată cu soluția cloud de gestiune și vânzări, adaptată la cele mai multe scenarii de comerț din România.

Acest software online, te ajută să îți gestionezi afacerea și să fluidizezi procesul de preluare a comenzilor și de vânzare.
Prin intermediul acestui soft ai un control absolut asupra situației firmei tale, pentru că te ajută să îți organizezi până la cel mai mic detaliu procesul de vânzare:

Stocuri și vânzări, complet automatizate

De la comenzi furnizori și recepții, gestiune, sincronizare produse cu site-uri, preluare comenzi din alte platforme și marketplace-uri, generare AWB, aviz livrare, aviz de retur furnizor, factură fiscală, picker-list și imprimare documente, îți automatizăm tot procesul de vânzare și micșorăm costurile în mod semnificativ.

Working with CloudBill

Recepționezi de oriunde

Lucrul de la distanță nu este o problemă datorită faptului că programul funcționează online. Poți recepționa de oriunde, facturi interne, intracomunitare și extracomunitare. Ai control asupra afacerii tale, fara să fii prezent fizic la birou.

Depozite și stoc în mai multe locații, transferi marfa cu ușurință

Ai un depozit și puncte de vânzare în mai multe locații. Programul îți ține stocurile pe mai multe puncte de lucru între care poți face transfer pe baza unei cereri de transfer. Produsele se vor recepționa automat la destinație.

depozit, transfer marfa, actualizare stoc

Conectare cu eMag și cu alte Marketplace-uri

Ai posibilitatea de a prelua și procesa comenzile din mai multe surse, de pe diferite marketplace-uri într-un singur loc. Stocurile se actualizează în timp real, fiind transmise automat către toate marketplace-urile conectate.

Generează AWB prin orice curier

Programul se conectează în mod automat prin API la serviciul online al curierului cu care colaborezi și poți genera AWB-uri pentru orice tip de comandă cu datele clientului autocompletate. Dacă serviciul de curierat permite poți importa și încasările.

Preluare comenzi de pe emag marketplace, cel.ro, shopify, carefour market, shopmania

Preluare și centralizare comenzi de pe orice tip de magazin virtual

Interconectăm cu aplicația noastră orice platformă pe care ai un site de tip magazin virtual și preluăm lista de produse, toate comenzile,  și actualizăm stocurile după fiecare vânzare. Pentru anumite platforme avem și opțiunea de publicare produse.

POS vânzări în magazin cu coduri de bare

Ai o interfață simplă pentru vânzări cu casa de marcat, optimizată pentru touchscreen, vânzări cu barcode și cântar. Se sincronizează cu stocurile din online și funcționează și offline atunci când nu ai o conexiune bună  la internet.

POS vanzari cu casa de marcat
Clousales checking

Modul inventar

Ai opțiunea de a scana produsele și de a introduce stocurile faptice pe un inventar pentru care se va genera un proces verbal de inventariere pentru a regla diferențele găsite.

Rețete producție și kituri produse

Poți defini rețete pe baza cărora obții un produs finit din materii prime, sau din mai multe componente obții un kit de produse.

wall-production-line-timber-framing

Preluare comenzi

de pe orice tip de site, platformă sau marketplace online din România:
opensource sau marketplace

Facturare

preluăm toate comenzile într-un singur loc, emitem AWB, facturăm și imprimăm documentele pentru livrare

Vânzări

avem software POS pentru vânzări in magazine și stocuri sincronizate cu toate site-urile tale

Beneficii:

  • automatizarea procesului de preluare a comenzilor și de vânzări
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • vânzări cu casă de marcat
  • autogenerare AWB-uri
  • exporturi către Saga, Ciel, Winmentor (altele se pot implementa la cerere)
  • interconectare cu diferite marketplace-uri și orice magazin online
  • cont B2B pentru parteneri
  • printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
  • feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
  • este dezvoltat pentru a satisface nevoilor companiilor mici și medii

De ce ne-au ales clienții?

  • Am rezolvat problema transferului automat de stocuri dintr-un punct de lucru în altul, la primirea unei comenzi ce conține produse aflate în diferite puncte de lucru, comanda poate să fie procesată dintr-un singur punct de lucru
  • Am implementat generarea AWB-urilor de pe eMag cu un singur click
  • Generare factură și AWB pentru mai multe comenzi deodată
  • Oferim soluția de a genera un picker-list pentru împachetarea coletelor, integrat în soluția de warehouse management pentru identificarea rapidă a locației produselor în depozit

Facilități:

  • recepționarea mai multor produse deodată
  • recepții intracomunitare și extracomunitare
  • emitere aviz de retur marfă la furnizor
  • alerte stoc minim
  • definire coduri de bare
  • import/export recepții în format excel
  • import produse prin feed furnizor
  • distribuție marfă prin feed-uri și API
  • programare prețuri (dacă dorești să setezi un preț pentru un produs, într-un anumit interval orar)
  • alerte expirare lot
  • poți selecta de pe care lot vinzi marfa
  • definire SN pentru produse electronice și electrocasnice
  • facturezi ușor și rapid
  • transmitere facturi către RO e-Factura
  • primire facturi prin RO e-Factura
  • administrare taxă SGR
  • emitere AWB, garanții, prospecte, broșuri cu un singur click
  • printare documente multiple deodată
  • bon fiscal
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • bonuri de transfer
  • bonuri de consum
  • warehouse management (știi exact pe ce raft e marfa ta, astfel livrarea coletelor e mult mai rapidă)
  • discount-uri și reduceri pentru fidelizare clienți
  • discount-uri și reduceri pe grupe de clienți
  • integrare diferite marketplace-uri
  • integrare site-uri OpenSource
  • site construit direct pe platforma de gestiune și vânzări
  • procesare comenzi din diferite surse
  • alerte email și SMS
  • emitere oferte de preț și contracte pe baza șabloanelor predefinite
  • funcționează și offline și online (stocurile și vânzările se sincronizează când există conexiune la internet)
  • rețetar produse
  • bon de conversie
  • inventar
  • cont client, unde aceștia pot verifica facturile și chitanțele emise către ei

CloudSales ERP a fost creat pentru a satisface nevoile unui număr cât mai variat de afaceri. Cu o experiență de peste 12 ani, ascultăm mereu nevoile clienților noștri și colaborăm în permanență cu aceștia pentru a dezvolta continuu softul, astfel încât să satisfacem nevoile acestora.

“Pentru noi a fost cel mai important faptul ca este legat site-ul de gestiune, si ca actualizarea stocului este facuta la fiecare operatiune.”
~SC AB Invest SRL~

“Aplicatia arata aproape de ceea ce imi doream si face ceea ce imi doream. Softul este foarte bun si eficient. Echipa este serioasa si profesionista!”
~ SC ElectricSun SRL~

“Am ales BOCP datorita flexibilitatii de care ati dat dovada si a faptului ca sunteti dispusi sa ne ajutati cu implementari suplimentare construite pe nevoile noastre la niste preturi decente. Faptul ca am avut si avem o buna colaborare si comunicare m-a facut sa recomand aplicatia dvs si partenerilor cu care colaborez”
~SC Imavision Media&Development~

 “Imi este clar ca thenologia web este cea care e de viitor. Conlucrarea la distanta este esentiala si fara aceste tehnologii nu este posibila.”
~Paradisul verde~

“Aplicatia arata aproape de ceea ce imi doream si face ceea ce imi doream. Softul este foarte bun si eficient. Echipa este serioasa si profesionista!”
~Sc. ElectricSun SRL~

“Usurinta de folosire si sincronizarea cu Emag Marketplace. Este mai user frendly + suportul este mult mai ok”
~S.C. Edidi Mag 2020 SRL~

“Aveam nevoie de un program care sa functioneze indiferent de platforma, sa fie interconectabil prin API, sa aibe un suport bun si o dorinta de dezvoltare continua din partea echipei”
~SC Paradisul Verde~

×