ERP vanzari si facturare pentru orice tip de magazin

CloudSales ERP este o soluție specializată pentru vânzări cu POS în magazin, integrată cu soluția cloud de gestiune și vânzări, adaptată la cele mai multe scenarii de comerț din România.

Acest software online, te ajută să îți gestionezi afacerea și să fluidizezi procesul de preluare a comenzilor și de vânzare.
Prin intermediul acestui soft ai un control absolut asupra situației firmei tale, pentru că te ajută să îți organizezi până la cel mai mic detaliu procesul de vânzare:

Preluare comenzi

de pe orice tip de site, platformă sau marketplace online din România:
opensource sau marketplace

Facturare

preluăm toate comenzile într-un singur loc, emitem AWB, facturăm și imprimăm documentele pentru livrare

Vânzări

avem software POS pentru vânzări in magazine și stocuri sincronizate cu toate site-urile tale

CloudSales ERP Vanzari online si offline, casa de marcat, bon fiscal, gestiune, facturare, awb, documente multiple

Beneficii:

  • automatizarea procesului de preluare a comenzilor și de vânzări
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • vânzări cu casă de marcat
  • autogenerare AWB-uri
  • exporturi către Saga, Ciel, Winmentor (altele se pot implementa la cerere)
  • interconectare cu diferite marketplace-uri și orice magazin online
  • cont B2B pentru parteneri
  • printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
  • feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
  • este dezvoltat pentru a satisface nevoilor companiilor mici și medii

Pachete CloudSales ERP

CloudSales ERP vanzari, pachet intro
Intro

39€/lună

Este potrivit firmelor nou înființate.
Centralizează vânzările din mai multe surse cu vânzările și stocurile locale.

Standard

59€/lună

Recomandat clienților cu mai multe site-uri și cu un rulaj mai mare de produse.

Pro

79€/lună

Este util clienților care vând din mai multe puncte de lucru, vând online prin marketplace-uri sau site propriu și au un număr mare de produse.

De ce ne-au ales clienții?

  • Am rezolvat problema transferului automat de stocuri dintr-un punct de lucru în altul, la primirea unei comenzi ce conține produse aflate în diferite puncte de lucru, comanda poate să fie procesată dintr-un singur punct de lucru
  • Am implementat generarea AWB-urilor de pe eMag cu un singur click
  • Generare factură și AWB pentru mai multe comenzi deodată
  • Oferim soluția de a genera un picker-list pentru împachetarea coletelor, integrat în soluția de warehouse management pentru identificarea rapidă a locației produselor în depozit

Tabel comparativ

CloudSales ERP Intro CloudSales ERP Standard CloudSales ERP Pro
Limită comenzi procesate500/lună2000/lună5000/lună
Conectori eCommerce (eMag,
Shopify, cel.ro, OpenSource)
122
Limită produse2000500010000
Utilizatori555
Puncte de lucru112
Curieri (autogenerare AWB)12nelimitat
Suport inițial1 oră2 ore3 ore
Suport tehnic prin tichetenelimitat nelimitat nelimitat
CloudGestOK OK OK
Ofertare și comenziOKOKOK
Alerte SMSOKOKOK
PrinterQueues (imprimare facturi,
AWB-uri, prospecte deodată)
OKOKOK
Vouchere OKOKOK
Comenzi furnizoriOKOKOK
Prețuri programateOKOKOK
POS Hibrid- interfață de vânzări offlineOKOKOK
Conectare la casa de marcatOKOKOK
PREȚ 39€/lună 59€/lună 79€/lună

Mărire limite:

  • punct de lucru adițional 10€/lună
  • utilizator adițional 2€/lună
  • curieri 2€/lună/curier
  • limită produse 0.5€/lună/1000 produse
  • conectori eCommerce 10€/lună/conector

Facilități:

  • recepționarea mai multor produse deodată
  • recepții intracomunitare și extracomunitare
  • alerte stoc minim
  • definire coduri de bare
  • import/export recepții în format excel
  • import produse prin feed furnizor
  • distribuție marfă prin feed-uri și API
  • programare prețuri (dacă dorești să setezi un preț pentru un produs, într-un anumit interval orar)
  • alerte expirare lot
  • poți selecta de pe care lot vinzi marfa
  • definire SN pentru produse electronice și electrocasnice
  • facturezi ușor și rapid
  • emitere AWB, garanții, prospecte, broșuri cu un singur click
  • printare documente multiple deodată
  • bon fiscal
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • bonuri de transfer
  • bonuri de consum
  • warehouse management (știi exact pe ce raft e marfa ta, astfel livrarea coletelor e mult mai rapidă)
  • discount-uri și reduceri pentru fidelizare clienți
  • discount-uri și reduceri pe grupe de clienți
  • integrare diferite marketplace-uri
  • integrare site-uri OpenSource
  • site construit direct pe platforma de gestiune și vânzări
  • procesare comenzi din diferite surse
  • alerte email și SMS
  • emitere oferte de preț și contracte pe baza șabloanelor predefinite
  • funcționează și offline și online (stocurile și vânzările se sincronizează când există conexiune la internet)
  • rețetar produse
  • bon de conversie
  • inventar
  • cont client, unde aceștia pot verifica facturile și chitanțele emise către ei

CloudSales ERP a fost creat pentru a satisface nevoile unui număr cât mai variat de afaceri. Cu o experiență de peste 12 ani, ascultăm mereu nevoile clienților noștri și colaborăm în permanență cu aceștia pentru a dezvolta continuu softul, astfel încât să satisfacem nevoile acestora.

 

AI ÎNTREBĂRI?