Conectează MerchantPro la ecosistemul tău de vânzări (eCommerce, Marketplace-uri, POS) cu BOCP CloudSales. Gestionează centralizat stocurile, preia automat comenzile, generează facturi și AWB-uri, și livrează mai rapid.
Cui se adresează?
Cei care au un magazin pe platforma MerchantPro și doresc emiterea automată a facturilor, awb-urilor, scăderea din stoc, publicare produse. Acest mini-erp este construit pe modulul CloudGest și conectează vânzările din magazine cu datele din contabilitate. Acomodăm clienți mici care au un numar mic de comenzi până la clienți care au și peste o mie de comenzi pe zi.
La ce se folosește
Când un simplu modul de facturare și plugin pentru awb nu mai face față, venim cu o soluție scalabilă și cu unelte dezvoltate în mod special antreprenorilor din România cu module specifice pentru activitatea de onorare comenzi: picking, cazuri speciale cu ridicare din sediu, sincronizare stoc cu magazin fizic și online, bidirecțional.
Funcționalitățile integrării cu platforma MerchantPro
1. Preluarea catalogului de produse
Catalogul de produse de pe site, se vor importa și în nomenclatorul intern al ERP-ului CloudSales. Inițial lista de produse de pe MerchantPro se preia în lista de produse marketplace și de acolo se preia în catalogul ERP-ului.
După configurarea în CloudSales ERP a site-ului de pe platforma MerchantPro, la sincronizarea inițială se preiau de pe site următoarele informații:
descrierile și caracteristicile produselor
categoriile produselor
catalogul de produse
imagini

Pentru a nu se duplica produsele, la preluarea lor de pe site, se fac câteva verificări:
- Se verifică dacă codul produselor pentru care s-a inițiat importul în nomenclator există deja în ERP
- Acesta se verifică în mai multe câmpuri: cod produs, cod de bare (EAN), coduri adiționale
- Pentru cazul în care un produs se regăsește deja în nomenclatorul CloudSales, dar are cod diferit față de pe site, atunci se poate adăuga codul de pe site la produsul existent (prin opțiunea coduri adiționale), înainte de a realiza importul listei de produse, astfel, la preluare se va identifica produsul existent și nu se va duplica
- Dacă nu se poate identifica un produs existent după câmpul cod produs, atunci se va crea un produs nou în CloudSales ERP
- La crearea produsului nou, se vor autocompleta următoarele detalii ale produsului: denumire, descriere, poze, caracteristici, etc.
- Dacă se identifică un produs existent atunci se leagă produsul din gestiunea ER-ului cu cel de pe MerchantPro și nu se suprascriu detaliile produselor
2. Sincronizarea stocului și a prețurilor
Transmiterea stocului se face în mod automat la fiecare fluctuație de stoc (vânzare, recepție- NIR, transfer, bon consum, etc.), trebuie doar să configurezi gestiunea din care se trimite stocul
Pentru a trimite prețurile se setează gestiunea dorită pentru trimiterea acestora. La prețurile din gestiune se poate seta și un adaos, astfel în magazinul fizic vânzarea se poate face la un preț, iar pe MerchantPro se poate folosi un alt preț.

Există și opțiunea de a gestiona prețurile direct pe site, iar în ERP bifezi gestiunile unde dorești să fie actualizate prețurile.
Stocurile și prețurile se trimit către site în mod automat, în minutul următor după ce are loc modificarea de stoc sau preț.
3. Sincronizarea și preluarea comenzilor
Comenzile se preiau automat în CloudSales ERP la intervalul de timp setat. Odată cu importarea comenzilor, se importă toate datele acesteia: numele clientului, adresa de facturare și de livrare, metoda de plată și de livrare, lista de produse, reducerile aplicate, transport și alte detalii.
Atunci când se preia comanda în ERP, se rezervă automat stocul, apoi se trimite actualizat către toate site-urile sau marketplace-urile integrate în ERP și către punctele de lucru fizice.

Dacă există comenzi cu produse fără stoc, se poate seta ca acestea să se pună automat pe un necesar de achiziționat de la furnizor, iar la sfârșitul zilei se trimite o singură comandă centralizată pentru fiecare furnizor.
Autoemiterea facturii proforme sau fiscale și a AWB-ul, este complet automatizată, astfel se setează anumite reguli, iar documentele se emit fără intervenția ta.
Documentul pentru picking-ul comenzilor se auto-imprimă dacă este configurată o imprimantă, prin Printer Queues.
Pentru a informa clienții despre statusul comenzilor pe care le-au plasat, se pot configura diferite alerte prin email sau SMS.
Ce câștigi
- timp: emiți facturile automat sau pe baza unor reguli predefinite în funție de stoc
- mai puține platforme: angajații care prelucrează comenzile preiau comenzile într-o singură platformă fără nevoia de a intra pe fiecare site în parte
- stocurile și mișcările se duc în contabilitate cu exporturi directe pentru cele mai cunoscute softuri
- sincronizând stocuri și prețuri între mai multe platforme, site-uri și marketplace-uri ai trasabilitate mai clară și control deplin
- având baza de date direct construită pe o platformă de stocuri și sales management, poți experimenta cu mai multe canale de vânzări, prin mai multe marketplace-uri, mai multe magazine fizice, prin agenți, posibilitățile fiind mult mai mari decât un singur site conectat la un facturier și un curier.
Ce pierzi
- riști să livrezi comenzi parțiale sau cu produse incorecte
- riști să ai pachete pregătite dar nepreluate de curieri
- poți avea comenzi neacoperite care nu mai au stoc din cauza ultimei bucăți fiind vândute pe alte site al tău sau în magazin
- dacă sună un client pentru o comandă poți pierde mult timp cautând pe mai multe site-uri
- dacă e pe viitor vrei să schimbi platforma pe care ai site-ul, vei rămâne fără lista de clienți și istoric vânzări, pe când ERP-ul rămâne și doar te conectezi pe altă platformă