BOCP Dispecerat Service

Modulul BOCP® CRM Dispecerat Service Software este destinat firmelor care oferă servicii de reparații echipamente sau intervenții pe teren.

  • Panoul principal permite utilizatorilor, cu rolul de dispecer, preluarea și alocarea tichetelor pentru diverse intervenții și service la distanță.
  • Utilizatorii, având rolul de tehnician, pot primi tichetele și se vor deplasa la locul problemei pentru remediere.
  • Utilizatorii pot primi dreptul de editare nomenclatoare pentru a încărca diverse liste de echipamente și checklisturi de verificare.

Facilități ale modulului:

  • generare contracte pentru mentenanță
  • alertare revizii tehnice periodice
  • abonamente și autofacturare abonament de mentenanță, lunară sau anuală
  • deschidere și urmărire bilete pentru fiecare sesizare sau intervenție
  • alocare sesizare la un tehnician
  • localizare pe hartă a echipamentelor întreținute
  • generare proces verbal intervenție
  • statistici pe agent
  • istoric evenimente pe echipament
  • lista echipamente și contracte pe client
  • câmpuri adiționale personalizabile pentru tip echipament
  • opțiune plată cu cardul pentru facturile emise
  • cont client unde clienții îsi pot verifica facturile emise și echipamentele lor, cu scadențele RTP
  • conectare directă cu modulul BOCP® CRM Workmanager Service Software

Tutoriale configurare și utilizare

Configurări inițiale Dispecerat Service

Mod de utilizare Dispecerat Service Software

INFO: Momentan aplicația Android prezentată în video nu este funcțională!

Setări inițiale sunt foarte simplu de configurat, astfel:

  • se definesc utilizatorii cu rol de dispecer care preiau și procesează solicitările clienților
  • se definesc utilizatorii cu rol de tehnician care se deplasează pe teren pentru diverse intervenții
  • se definesc tipuri de echipamente 
  • se creează checklisturi pentru revizii tehnice periodice
  • se configurează puncte de verificat, piese și defecte uzuale
  • se pot predefini zone teritoriale geografice
  • se alocă utilizatorii la zonele geografice pentru a limita accesul

Cum funcționează crearea unei fișe service Workmanager pe baza unui tichet deschis în Dispecerat?

În primul rând, pentru a putea crea o fișă service dintr-un tichet este nevoie ca ambele module să fie active în cont, atât CRM Dispecerat Service Software, cât și CRM Workmanager Service Software.

La crearea unei fișe service se vor prelua datele echipamentului din Dispecerat, se va crea o fișă echipament în Workmanager și se vor lega cele două echipamente pentru fișele viitoare.

În momentul în care se creează echipamentul, programul identifică după denumire dacă există deja definit tipul echipamentului în Workmanager, iar dacă nu există se va crea automat și în Workmanager acel tip de echipament. Astfel, este recomandat ca tipurile de echipamente să fie la fel definite.

În aceeași manieră se vor prelua și datele clientului la crearea fișei service.

Această opțiune este utilă dacă un tehnician aflat pe teren pe baza tichetului din dispecerat, constată că echipamentul trebuie preluat în service, simplificând astfel preluarea acestuia într-o fișă service, reducând în același timp posibilitatea de eroare umană la preluarea datelor echipamentelor. În același timp, la crearea fișei de service se va genera automat și procesul verbal de preluare, iar dacă este activ și submodulul BOCP® Colectare Semnături Clienți, clientul poate semna pe loc preluarea, direct pe ecranul dispozitivului, telefon sau tabletă.

Totodată, tehnicianul poate verifica dacă există pe stoc piesele necesare reparației, putând comunica clientului un termen real al reparației în funcție de acest aspect, iar în cazul în care este necesară plasarea unei comenezi pentru acestea, prin submodulul BOCP® Cereri Produse lipsă pentru consum, poate genera cererea pentru produse lipsă, astfel încât responsabilul de achiziții să asigure disponibilitatea acestora în cel mai util timp posibil.

×