CRM Sales Leads a fost creat din nevoia de a urmării într-un mod organizat și eficient interacțiunile cu clienții.
Cum te putem ajuta?
- ai o listă virtuală cu toți clienții tăi
- fiecare angajat al firmei poate să vadă în ce stadiu sunt discuțiile cu clienții
- setezi reamintiri cu data în care trebuie să revi la client
- ai centralizată situația facturilor, a ofertelor de preț și a contractelor emise
- poți seta diferite interese ale clienților sau statusuri, în funcție de discuțiile avute
Cum funcționează?
- introducerea unui client nou sau existent în agendă
- alocarea unui client la un utilizator
- posibilitatea de a filtra clienții pe departamente, domenii de interes, status și utilizator alocat
- creare statusuri și atribuirea acestora unui client anume
- adăugare și urmărire discuții
- adăugare mențiuni și referințe
- listă de oferte și comenzi
- listă facturi și contracte emise
- adăugare dată de revenire
- export listă în format pdf sau excel, printare
- generare formulare de contact pentru pagina web
Pentru cine este util?
Tutoriale
CRM Sales Leads a fost conceput pentru firmele care au mulți clienți și trebuie urmărite discuțiile avute cu aceștia de mai mulți angajați. Prin intermediul acestui CRM, poți avea o evidență clară asupra situației clienților tăi la nivel de firmă, fiind și un instrument de marketing-vânzări eficient. Clienții potențiali sunt centralizați într-o bază de date, pe baza unui nomenclator, care listează clienții în funcție de interes, status, locație sau utilizator alocat.
Pentru fiecare client se pot introduce diverse notițe, convorbiri telefonice, se pot vizualiza rapid emailurile trimise către clienți, facturile, ofertele de preț și contractele.
BONUS: include modulul GDPR, util firmelor pentru a fi în acord cu reglementările europene privind protecția datelor.