BOCP® CloudGest – aplicație online pentru vânzări și gestiune stoc
BOCP® CloudGest, este un software de gestiune în cloud intergrat cu primirea si preluarea facturilor trimise prin RO e-Factura care combină mai multe module într-un singur sistem pentru a optimiza fluxul de lucru în orice tip de activitate de comerț:

- transmitere facturi în sistemul RO e-Factura
- înregistrarea facturilor primite pe suport hârtie în scadențar cu autodetectare la primirea facturii prin SPV
- primirea și recepționarea rapidă a facturilor de la furnizori încărcate prin sistemul RO e-Factura, prin maparea sau crearea automată a produselor de pe factura furnizorului
- administrare taxă SGR
- recepționarea mărfurilor achiziționate intra- sau extracomunitar, autoîmpărțire discount, transport și alte costuri.
- importare nomenclator produse din alte sisteme
- urmărire stocuri pentru mai multe puncte de lucru
- cereri de transfer și transferuri de stoc
- emitere aviz de retur marfă la furnizor
- situații, rapoarte de vânzări și gestiune, raport zilnic
- vânzări în magazine cu software POS pentru casa de marcat, cu bon fiscal
- vânzări prin magazin virtual
- interconectare cu alte site-uri pe platforme opensource sau marketplace-uri gata făcute
- facturare vânzări, avize de ieșire/livrare,
- urmărire încasări și plăți
- control și verificare activate angajați.
Facilități și opțiuni:
Cum funcționează preluarea și recepționarea facturilor de la furnizori din RO e-Factura?
- Îți autorizezi certificatul/semnătura digitală în SPV și conectezi contul BOCP la ANAF pe baza certificatului/semnăturii digitale instalate în browser. Vezi aici procedura
- Primești direct în contul tău BOCP facturile emise către tine și încărcate de către furnizorii tăi în e-Factura
- Cu un click introduci factura de plată în scadențar
- Ai posibilitatea de a genera PDF din XML
- Ai acces la mesajul primit de la ANAF, cu id-ul de încărcare
- Ai o arhivă și poți decărca oricând fișierul XML și semnătura
- Ai acces la sursa pentru importul facturii de pe RO e-Factura
- Cu un click creezi fișa de produs în catalogul de produse BOCP dacă nu îl ai deja creat în lista ta de produse
- Mapezi produsele din factura de la furnizor cu produsele din nomenclatorul tău de produse.
- Pe baza mapărilor anterioare se identifică automat dacă a mai fost recepționat produsul de la furnizorul respectiv
- Dacă ai introdus factura în scadențar sau ai efectuat recepția înaintea preluării de pe e-Factura, la primire aceasta se va identifica și lega automat de documentele emise

Recepții produse
Gestiunea începe cu introducerea produselor cu ajutorul recepțiilor:
- Recepții interne: facturi de la furnizori din România
- Recepții intracomunitare: de la furnizori din EU
- Recepții extracomunitare
Vom genera și raportul vamal care conține țara de proveniență, de fabricație și codul vamal.
Recepțiile se pot importa și din fișier excel sau dintr-un fișier CSV.
Recepțiile se pot efectua în două moduri:
- Înregistrare manuală a facturii și a produselor de pe factură prin crearea produselor sau selectarea acestora din nomenclatorul de produse
- Recepționarea pe baza facturii primite prin RO e-Factura prin maparea produselor cu cele existente în nomenclator, autoidentificarea produselor pe baza mapărilor anterioare sau crearea produselor noi printr-un singur click.
La fiecare recepție se poate specifica și factura de transport, care apoi se poate aplica automat, cu împărțire cantitativă sau după valoare pe fiecare produs achiziționat, pentru a calcula în mod automat prețul de achiziție.
Bonuri de consum
Bonurile se pot crea manual în funcție de necesitate sau în mod automat pe baza unui necesar de consum sau în funcție de ce s-a consumat în cadrul unui deviz de service sau dispecerat.
Producție
Softul nostru este compatibil cu diferite activități de producție produse finite și semifinite, fiind creat special pentru clienții care își doresc să urmărească stocurile și linia de producție.
Programul permite definirea nomenclatoarelor pentru servicii și lucrări, definirea rețetelor pentru consum și a bonurilor de producție, definire necesar de consum pentru lucrări, definire termen de lucrare și alocare la un utilizator. Se pot prelua comenzi și emite oferte de preț pe bază de șabloane predefinite. Direct de pe fișa de producție se emite factură fiscală, certificat de garanție , AWB.
Tutoriale configurare si utilizare
Schimbare Regim Gestiune la un punct de lucru
Modalitate de calcul prețuri în gestiune
Ștergere și arhivare produse din gestiune
Transfer între conturi (subgestiuni)
Cereri de transfer de către utilizatori
Transfer produse intre magazii
Stocuri pentru Pachete produse sau produse finite
Autogenerare bonuri de producție/conversie pentru vânzări care rezultă în stoc negativ


Transfer între puncte de lucru
Programul poate ține stocul pentru mai multe puncte de lucru: depozite sau puncte de vânzare. Pentru a muta produsele se va face un bon transfer care va genera și avizul de livrare.
La destinație se vor recepționa automat produsele, când ajung.
Utilizatorii pot crea cereri de transfer, cu un punct de alimentare ales sau deschis. Astfel o cerere poate fi onorată cu mai multe transferuri din diverse depozite sau magazine.
Fiecare depozit sau magazin are câte o fișă de magazie pentru fiecare produs, care pot avea preț diferit, astfel poți urmări stocurile tale în timp real pentru toate punctele tale de lucru.
Transmitere și sincronizare stoc
În cazul în care produsele sunt preluate de pe alte site-uri, vom transmite în timp real orice modificare de stoc către toate site-urile care conțin acel produs. Astfel poți avea mai multe puncte de vânzare care sunt sincronizate și ești acoperit să nu vinzi peste stocuri existente.
Stoc furnizor, stoc fictiv sau stoc bundle (pachete produse)
În unele cazuri dorești să vinzi un produs, fără să-l ai pe stoc, când știi că poți face reaprovizionarea foarte rapid. În aceste cazuri poți introduce un stoc fictiv la unele produse pentru a permite vânzarea lor pe site. Acest stoc fictiv se trimite la site-urile sau marketplace-urile la care alegi să se trimită, iar acestea vor afișa stocul real+stocul fictiv.
Putem importa sau se poate introduce manual stocul la furnizori, iar acest stoc te ajută să vezi daca poți prelua o comanda cu livrare întârziată.
Pe soluția noastră eCommerce putem integra automat comenzi cu backorder, dacă exista stoc furnizor.
Adițional poți crea pachete de produse, iar programul va calcula stocul potențial sau stocul bundle din ”rețeta de producție”. Astfel poți vinde separat componentele dar vezi în același timp și câte pachete sau produse combinate poți vinde.
O altă funcție excelentă a programului, care nu este o noutate, dar pe care o folosim mai intens acum, este registrul de casă, care dacă este completată zilnic, nu este o mare problemă să introduci câteva facturi de intrare, având în vedere că cele de ieșire sunt deja incluse). Această opțiune rezolvă și problema verificării soldului zilnic.
Vă mulțumim mult!”