CloudSales eShop este o platformă integrată cu un sistem complex de gestiune și vânzări pentru magazinul tău online adaptată pieței din România!

  • Site-ul este construit direct pe baza de date din ERP, astfel toate stocurile și prețurile se afisează corect.
  • Paginile sunt optimizate pentru viteză și sunt securizate cu SSL!
  • Primești automat actualizari și optimizări la site!
  • Magazinul virtual este activat instant, personalizarea poate dura câteva zile sau mai mult în funcție de cerințe
  • Comezile sunt facturate cu ușurință și ai integrat modulul de gestiune stocuri + modul POS pentru vânzări cu casa de marcat
magazin online la cheie, magazin in rate, magazin in sistem de chirie, automatizare vanzari, preluare comenzi

Ce îți promitem noi?

  • vei avea un site care se încarcă rapid
  • site-ul tău nu va pica, indiferent de situație
  • încarci câte poze vrei
  • update-urile sunt gratuite
  • o echipă pregătită să răspundă nevoilor tale
  • pagini securizate cu certificat SSL

Caracteristicile principale ale magazinelor virtuale realizate de noi:

  • platformă proprie și adaptată pieței Românești
  • opțiune mai multe limbi și valute
  • site-urile se încarcă foarte rapid
  • suport pe termen lung
  • resursele statice (imagini, scripturi) stocate pe CDN performant
  • caracteristici și variante produse
  • comenzi cu sau fără cont client
  • optimizate pentru mobil și desktop
  • personalizabile pentru diverse mărimi de ecran
  • personalizare totală din panoul de administrare
  • filtrare după caracteristici produs
  • cont client cu istoric cumpărături
  • opțiune retur online
  • acceptare plăți cu cardul
  • opțiune abandoned cart recovery

Portofoliu

Vezi toate

Tabel comparativ pachete eShop cu chirie lunară :

eShop IntroeShop ProeShop Custom
Limită comenzi procesate500/lună1000/lună2000/lună
Limită produse20002000de la 2000
FacturareNELIMITATNELIMITATNELIMITAT
Spațiu2 GB2 GB2 GB
Asistență configurare2 ore4 orepersonalizat
AWBNot OKNot OKOK
Ofertare și comenziNot OKNot OKOK
ContracteNot OKNot OKOK
Alerte SMSNot OKNot OKOK
Vânzări cu casa de marcatNot OKNot OKOK
VouchereNot OKNot OKOK
Imprimare multiplă documenteNot OKNot OKOK
Feeduri exportNot OKNot OKOK
PREȚ45€/lună 70€/lună cere ofertă

Se pot activa adițional următoarele pachete:

*CloudGest +15€ +TVA/lună

*CloudSales +44€ +TVA/lună

*Implementare GDPR pe site +250€+TVA/taxă unică

Extraopțiuni:

CloudGest

  • 1 punct de lucru
  • 5 utilizatori
  • recepție marfă
  • facturare
  • cash management
  • discount-uri și reduceri
  • bonuri de transfer
  • bonuri de consum
  • rapoarte zilnice și lunare

Cloudsales

  • include CloudGest
  • 1 conector cu un site extern sau marketplace
  • 1 curier la alegere
  • vouchere
  • comenzi furnizori
  • prețuri programate
  • ofertare și comenzi
  • vânzări cu casa de marcat

Implementare GDPR

  • Instalare mesaj atenționare cookie-uri, cu buton accept
  • Adăugare puncte de meniu cu text cookies, termeni și condiții, prelucrare date cu caracter personal, redactate în limba română.
  • Securizare (sistem criptare) site cu SSL
  • Configurare Google Analytics (urmărirea statisticilor site-ului)

Aspecte interesante

  • serverele funcționează de pe pe SSD-uri
  • certificat SSL inclus pentru fiecare webshop
  • pozele încărcate pe site se redimensionează automat
  • opțiune import introducere / actualizare date – prețuri, descrieri, imagini, caracteristici, stoc,  stoc furnizor si import customizat

 

Ce aducem în plus față de alte soluții:

  • găzduire în cloud de performanță (server dedicat separat pentru generare pagină și server separat dedicat pentru resursele site-ului: imagini, CSS, scripturi) utilizând stocare pe SSD și servere specializate
  • interfață simplă, coș de cumpărături simplu și proces rapid de cumpărare
  • integrare cu soluția noastră de gestiune stocuri, ca să poți vinde online și în magazinele tale din același stoc.
  • suport pe termen lung
  • garanția de a ține infrastructura site-ului la curent, cu schimbările în domeniul SEO

Magazinul online, este construit pe platforma proprie Business Online Control Panel și este interconectat cu soluția de gestiune stocuri și vănzări. Mentenanța de bază, este inclusă în abonamentul lunar și actualizările periodice te asigură că nu vei rămâne în mână cu un site învechit sau nefuncțional.

Magazin online interconectat la solutie de gestiune stoc si vanzari

Conținutul poate fi administrat dintr-un singur cont online, de la recepții marfă până la preluarea comenzilor și facturarea produselor.

Includem un panou de administrare cu o mulțime de facilități și opțiuni, pentru a adapta aspectul site-ului, conform cerințelor.

Soft-ul permite vânzări atât prin site online cât și prin magazine fizice cu case de marcat. Comenzile plasate online pot fi rezervate automat din stoc și astfel, ești asigurat că poți satisface comenzile clienților.

 

Completează formularul pentru ofertă!

 

Magazinul Online are două parți importante:

Un website dinamic prin care sunt prezentate toate produsele, pozele, detaliile, prețurile, unde vizitatorii se pot înregistra si pot selecta care produse să le fie livrate, modalitatea de plată și transportul, printr-o interfață simplă și ușoară.

Toate șabloanele sunt realizate de către echipa noastră și pot fi personalizate de client, din panoul de administrare. Oferim asistență pentru customizări personalizate.

  • listă produse
  • categorii și subcategorii produse
  • poze produse
  • descriere produse
  • căutare produse
  • filtrare produse după caracteristici
  • coș de cumpărături
  • pagini de prezentare (termeni și condiții, întrebări frecvente, pagină de contact)
  • pagină de înregistrare (formular)
  • identificare utilizator
  • pagină utilizator (vizualizare date, modificare parolă, adresă, întreținere detalii utilizator)
  • pagină de check-out
  • pagină pentru plată cu cardul
  • pagină pentru plată prin Paypal
  • plată prin transfer bancar sau la livrare

Soluția noastră de online shop vine cu un panou de administrare foarte puternic: pentru a întâmpina toate nevoile clienților, oferim o soluție simplă și una mai complexă.

Panoul de administrare include:

  • listă produse
  • adăugare produse prin import din excel, import din feed-uri sau manual
  • stoc produse (nu se ține evidența intrărilor și iesirilor pe stoc, numai cantitatea curentă pe stoc)
  • încărcare poze pentru fiecare produs (nu există limită la numărul pozelor)
  • titlu produs/descriere produs
  • configurare caracteristici produs (fiecare categorie poate avea un set diferit de caracteristici: ex. mărime, culoare, înalțime, date tehnice)
  • caracteristici produse
  • acces la paginile statice – modificare text prin editor online (paginile termeni și condiții, întrebări frecvente, pagină de contact, istoric)
  • încărcare bannere/reclame, administrare bannere
  • administrare galerie foto
  • configurare șabloane e-mail (pentru confirmare comenzilor din online shop, e-mail de înregistrare, e-mail pentru comenzi, etc)

Găzduire:

Magazinele online, create de noi, funcționează de pe servere proprii de înaltă performanță și utilizăm diskuri SSD extra-rapide pentru a servi site-ul și conținutul. Pentru imaginile și resursele site-ului includem 2 GiB spațiu pe un CDN performant (Content Delivery Network) și adițional un cont CPanel de 2 GB pentru adresele dvs. de email. Acest spațiu, poate fi mărit dacă este cazul.

Pozele încărcate pe site sunt redimensionate automat pentru a fi afișate cu viteza optimă; spațiul de 2GiB, în mediu, ajunge pentru aprox. 10.000 de produse, având în medie 3-4 poze fiecare.

Important: site-ul este construit pe aceeași bază de date cu ERP-ul BOCP și găzduirea lui este configurată de pe mai multe servere, pentru a oferi viteză și stabilitate. Din acest motiv, nu oferim o opțiune pentru a muta site-ul pe alte servere, acest lucru nefiind posibil. 

Încărcarea conținutului

În mod normal, noi nu oferim serviciul de încărcare conținut, articolele și produsele pot fi importate în admin, din excel sau din alte feed-uri, sau încărcate manual. Contra cost, putem încărca noi produsele pe site.

Alte servicii care sunt oferite:

Optimizare SEO

Contrar cu practica obișnuită din România, noi NU oferim nici o garantare de poziționare a site-urilor în rezultatele motoarelor de căutare. Poziționarea în rezultatele căutărilor, în motoarele de căutare, depinde de factori în afara ariei noastre de control și anume:

  • locația căutătorului
  • conținutul site-ului, prețurile produselor, portofoliul și nișa de activitate
  • popularitatea site-ului
  • prezența în social media
  • alte sute sau mii de indicatori

Noi putem garanta și garantăm pentru următoarele:

  • site-urile și resursele sunt optimizate să se încarce rapid
  • site-urile sunt scrise în limbaj corect și formatate corect pentru a fi ușor citite și înțelese de motoarele de căutare
  • conținutul încărcat de client va genera automat pagini cu toate elementele SEO prezente pentru o indexare corectă
  • în cazul în care lucrați cu o firmă de SEO sau marketing, vom lucra cu ei pentru a aduce orice recomandare de corecție sau îmbunătățire a site-ului (în limita posibilităților)

Garanția noastră constă în faptul că includem în abonamentul lunar de găzduire și mentenanță de bază un serviciu în cadrul caruia remediem orice problemă semnalată de client ce ține de optimizarea site-ului. În cazul în care sunt detectate anomalii, sau lipse SEO, vom actualiza periodic codul site-ului, pentru a-l aduce la curent cu cele mai noi cerințe.

 

Completează formularul pentru ofertă!

 

Ofertă specială Cyber Monday
×