Procesul de preluare comenzi, scăderea stocurilor, pregătirea comenzilor, generare awb, facturare, garanție și documente atașate este unul cu multe potențiale probleme și orice greșeală poate fi costisitoare.

Venim în ajutorul clienților cu mai multe automatizări pentru a elimina erorile umane și si a scade timpul necesar pentru pregătirea produselor pe baza comenzilor venite.

Procesul de comandă este următorul:

  • Se preiau comenzile de pe orice platforma online, webshop, marketplace prin conectorul implementat de noi sau se adaugă prin api
  • La preluare se rezervă automat stocurile din Gestiune și se trimit noile stocuri disponibile la toate platformele conectate
  • Se emit bonurile de vânzare (acestea scad stocul din gestiune și se eliberează rezervările de stoc). Emiterea bonurilor poate fi automatizat și programul poate emite automat bonul de vânzare.
  • Pe baza bonului de vânzare putem lista un pickerlist care conține datele comenzii, clientul și ce produse trebuie culese pentru comandă.
  • Pickerlist-ul se poate imprima automat din cloud pe o imprimantă în orice locație.
  • După ce persoana care face pickingul e gata, poate scana barcode-ul de pe pickerlist și apoi scanează produsele din pachet pentru a valida produsul corect și cantitatea.
  • După validare se generează awb, factura și garanție (aici se poate genera acutomat aceste documente)
  • Se listază manual sau automat documentele generate
  • Se livreaza coletul.
  • Se pot configura alerte de trimis prin email și sms către client la stadiile de preluare și prelucrare a coletelor.
Ofertă specială Sărbători 2020
×