soluție de fulfillment pentru antreprenori mici și mari din domeniul comerț și ecommerce

CloudSales MicroERP

de la 25€/lună

Centralizator simplu de comenzi din mai multe surse, gestiune stocuri și vânzări pentru procesarea comenzilor online, facturare, awb-uri și sincronizări de stoc, publicare produse.

CloudSales ERP Business

de la 49€/lună

Soluție completă de vânzări și gestiune în cloud cu automatizarea fluxului de vânzări și mecanisme de integrare CRM-uri, mai multe fluxuri de lucru și scenarii de onorare comenzi.

CloudSales ERP Custom

de la 99€/lună

Soluție ERP adaptat la fluxul de lucru al companiei și suport prioritar. La acest pachet putem discuta și de facilități noi sau personalizări la nevoile clienților.

Tabel comparativ pachete

CloudSales MicroERP IntroCloudSales ERP Business CloudSales ERP Custom
Gestiune stoc și emitere documente webshop și marketplace (AWB și Factură), sincronizare comenzi, produse, stoc, preț și status.
La preț accesibil pentru cei la început de drum. Nu permite module extra, decât mărirea limitelor.
ERP de bază la care se pot activa extra module și funcționalități cu fluxuri de lucru avansate și multe scenarii tratate, picking, taskuri, mai multe automatizări, agenți, ofertare, achiziție, producție, B2B, liste de preț, grupe de parteneri. Potrivit pentru companiile care vând prin mai multe canale online și offlineRecomandat pentru companii medii și mari cu necesar de adaptare la procese interne și asistență prioritară.
Utilizatori
(10€/lună/adițional)
122
Număr produse
(1€/lună/+1000 produse)
200025002500
Puncte de lucru
(15€/lună/adițional)
111
Gestiuni adiționale
(5€/lună/adițional)
011
Conectori ecommerce*
(10€/lună/adițional)
111
Curieri (autogenerare AWB) nelimitatnelimitatnelimitat
Feed-uri furnizori ***
(5€/lună/feed)
nu include11
CloudBill – facturier nelimitatOKOKOK
CloudGest – gestiune stocuri OKOKOK
Alerte emailOKOKOK
Alerte SMSOKOKOK
Printer Queues- imprimare multiplăNu includeOKOK
Task managerNu includeOKOK
CalendarOKOKOK
Rapoarte vânzăriOKOKOK
Rapoarte gestiuneOKOKOK
Export contabilitateOKOKOK
Registru bancarfără1OKOK
Picking&Shippingfără1OKOK
POS vânzări cu casa de marcat**fără1OKOK
Conversie produse/rețetarfără1OKOK
Liste de preț personalizabilefără1OKOK
Prețuri programatefără1OKOK
Ofertare și comenzi fără1OKOK
Document managementfără1OKOK
Extraopțiunifără1vezi listavezi lista
Pentru cine?Ideal pentru antreprenori care administrează unul sau mai multe site-uri și care au nevoie de o soluție eficientă de facturare, emitere AWB-uri și sincronizare stocuriPentru afaceri în dezvoltare care au nevoie de funcționalități extinse, fluxuri de lucru complexe și integrare cu multiple canale de vânzare, nu doar online Creat pentru companii cu cerințe avansate, care au nevoie de suport dedicat, dezvoltări personalizate de module și automatizări construite pe măsura nevoilor lor
Suport implementare și asistențăprima lună gratuit, apoi doar prin ticheteprima lună gratuit, apoi doar prin ticheteprima lună gratuit, apoi doar prin tichete
suport și discuții pentru implementare funcționalități noi
PREȚde la 25€/lună de la 49€/lună de la 99€/lună

Costuri mărire limite la pachete

punct de lucru adițional 15€/lună

utilizator adițional 10€/lună

curieri 2.5€/lună/curier

feed furnizor aditițional 5€/lună/feed

limită produse 1€/lună/1000 produse

Conectori eCommerce 10€/lună/conector

Prețurile afișate nu includ TVA!

Alte servicii de instalare și implementare

fără1 – aceste opțiuni sunt disponibile doar în pachete mai mari și nu se pot activa la acest pachet

*La acest abonament se percep costuri pentru serviciile de interconectare astfel:

  • Interconectare cu platforma WooCommerce 60€/serviciu
  • Interconectare cu platforma WooCommerce cu publicare produse 100€/serviciu
  • Interconectare cu platforme opensource: Prestashop, Magento, Opencart, CsCart 200€/serviciu
  • Interconectare cu webshop customizat pentru care nu avem implementare de la 250€/serviciu

**La acest abonament se percep costuri pentru serviciile de instalare astfel:

  • Instalare mini server POS, driver de comunicație și conectare casă de marcat 25€/serviciu
  • Conectare casă de marcat adițională 15€/serviciu

***La acest abonament se percep costuri pentru serviciile de implementare astfel

  • Integrarea unui feed nou – de la 150€/serviciu în funcție de complexitatea documentației

La aceste pachete se pot activa anumite extraopțiuni. Vezi aici extraopțiunile activabile.

Vezi aici care sunt sistemele și platformele deja integrate în aplicație