Pentru firmele care au activitate în domeniul modei, avem integrat în CloudSales ERP conectorul FashionUp.
Funcționalitățile integrării cu FashionUp:
Preluare listă de produse
La integrarea inițială, preluăm de pe FashionUp următoarele informații:
- categoriile produselor
- lista de produse
- imaginile produselor
- descrierile și caracteristicile produselor
Atunci când se preia lista de produse, acestea se importă și în nomenclatorul intern al ERP-ului de vânzări CloudSales. Inițial lista de produse de pe FashionUp se preia în lista de produse din marketplace și de acolo se preia în catalogul ERP-ului.
La preluarea produselor în catalog se fac unele verificări, pentru a nu crea produse duplicate:
- Se verifică dacă există deja codul produselor pentru care s-a inițiat importul în nomenclator
- Codul se verifică în mai multe câmpuri: cod produs, cod EAN, coduri adiționale.
- Dacă un produs se află deja în nomenclatorul CloudSales, dar are cod diferit față de pe platforma FashionUp, atunci se poate adăuga codul de pe site la produsul existent în ERP (folosind opțiunea de coduri adiționale). Adăugarea codurilor adiționale este necesar să se realizeze înainte de a importa nomenclatorul de produse pentru că la preluare se va identifica produsul existent și nu se va crea duplicat.
- Dacă nu se poate identifica produsele după cod produs, atunci se vaor crea produse noi în ERP.
- La crearea unui produs nou se autocompletează datele produsului: denumire, descriere, imagini, caracteristici, etc.
- Dacă produsul de pe site se identifică cu produsul din nomenclatorul ERP-ului, pe baza codului de produs, atunci acesta se leagă și nu se suprascriu detaliile produsului.
2. Sincronizarea stocului
Transmiterea stocului este complet automatizată, la fiecare modificare de stoc, acesta se actualizează către toate site-urile și marketplace-urile integrate, pe baza setării din care gestiune se dorește trimiterea stocului.
3. Preluarea comenzilor
Comenzile sunt preluate în mod automat în ERP. La importarea comenzilor se preiau toate datele clientului, adresă de livrare, metodă de plată și de livrare, produsele comandate, reduceri, transport etc.
La fiecare comandă preluată se rezervă stocul, apoi se trimite actualizat, atât către toate site-urile și marketplace-urile integrate în ERP cât și către punctele de lucru fizice.
Pentru comenzile care au produse fără stoc, există opțiunea ca acestea să fie adăugate automat pe un necesar de achiziționat de la furnizor, iar la sfârșitul zilei să se trimită o comandă centralizată la furnizor.
AI face parte din CloudSales ERP astfel factura proformă sau fiscală și AWB-ul, se autoemit în anumite condiții de stoc setate de tine.
Se pot configura diferite alerte prin email sau SMS despre statusul comenzilor sau al AWB-ului pentru a informa clientul în timp util despre comenzile plasate.