Atașare implicită factură și AWB la cererea de dropship trimisă furnizorului

Emitere AWB cu adresă de ridicare al furnizorului de dropship

Generare AWB separat pentru fiecare dropshipper de pe o comandă

Marcare automată dropshipper preferat la preluarea produselor din feed

Opțiune punere produse comandate pe necesar de achiziționat

Arhivare automată produse care pe necesar au stoc confirmat 0

Sistemul de dropshipping face parte din CloudSales ERP vânzări, panoul de control al afacerii tale.

CloudSales ERP este un agregator de comenzi care preia comenzile de pe orice platformă ecommerce sau marketplace și sincronizează stocul în timp real în toate punctele de lucru atât fizice cât și online.

DropShipping-ul este o modalitate de a vinde produse prin delegarea livrării la furnizori. Astfel atunci când se preia o comanda de pe site-ul tău pentru un produs pe care nu îl ai fizic în stoc, se emite factura, AWB-ul și o cerere de dropship, iar acestea se trimit direct la furnizor pentru a fi livrate către client de furnizorul tău, fără ca produsele să treacă fizic prin tine. De obicei furnizorul trimite produsele la client cu brandul tău și astfel rămâne anonim.

Acest modul este util pentru firmele care comercializează produse prin intermediul unui magazin virtual sau un marketplace, iar livrarea este delegată direct la un furnizor.

Preluare comenzi

Se preia lista de produse împreună cu poze, descrieri, caracteristici și comenzile de pe site.

Autofacturare

Se pot factura mai multe comenzi deodată, sau se poate seta să se autofactureze dintr-o serie implicită.

AWB

Datele de livrare ale clientului sunt preluate din comandă, iar punctul de ridicare al coletului este al furnizorului tău.

Produsele livrate prin DropShipping sunt marcate și au furnizor preferat predefinit. Furnizorul preferat se setează manual, sau automat la preluarea din feed furnizor.

Scenariu:

Firma Hăinițe SRL se ocupă de comercializarea articolelor vestimentare destinate copiilor, dar nu lucrează cu stoc de marfă, neavând fizic produsele în gestiune.

Nomenclatorul lor de produse este alcătuit din câteva mii de produse care provin din 3 feed-uri de la furnizori diferiți. Aceleași produse sunt publicate pe site-ul lor propriu și pe eMag marketplace.

Principiul de funcționalitate este următorul:

Inițial se preia lista de produse de pe fiecare site sau marketplace conectat la ERP și din feed-urile furnizorilor, creându-se pentru fiecare platformă sau feed un nomenclator de produse separat, care ulterior se importa centralizat în gestiunea ERP-ului.

La preluarea produselor în nomenclatorul ERP-ului se preiau următoarele informații:

  • denumire produse
  • poze produse
  • descriere produse
  • stocul produselor din feed-uri
  • categoriile produselor din feed-uri
  • categoriile produselor de pe emag marketplace sau alt marketplace conectat
  • categoriile produselor de pe magazinul virtual integrat în ERP

Produsele se identifică în program pe baza codului de produs, astfel pe toate platformele și în feed-uri este recomandat să se regăsească același cod de produs.

Proces de lucru în CloudSales ERP:

  • Primul pas este să fie setate produsele care se vând în sistem de dropship
  • Apoi se creează profilul furnizorilor cu care lucrezi în sistem de dropship
  • Se mapează categoriile din feed și de pe site cu cele din CloudSales ERP
  • Se setează adaosul care se aplică la prețurile produselor din feed ( se pot seta adaosuri diferite pe brand, categorii sau individual pe anumite produse)
  • Se asociază feed-ul cu un furnizor din agenda de contacte
  • Se definește din ce feed se preia prețul, dacă produsul apare în mai multe feed-uri și în ce punct de lucru se actualizează prețurile produselor (în cazul în care ai mai multe puncte de lucru)
  • Se definește cantitatea minimă din feed pentru a se aplica regula de preț
  • Se preia lista de produse din feed-uri, de pe site-ul conectat si de pe marketplace-urile conectate

Flux operațional:

  1. Comanda de la client este plasată pe site și se transmite în ERP prin API
  2. În ERP comenzile care conțin produse în sistem dropship sunt identificate ușor pe baza unor iconițe informative, fiind și categorizate în funcție de furnizorul setat
  3. Produsele de pe comandă de la client se adaugă în mod automat pe un necesar de achiziționat, apoi la finalul zilei se poate trimite o singură comandă la furnizor centralizată
  4. Comanda se facturează și se emite AWB care se trimit la furnizor pe email împreună cu o cerere de dropship
  5. La primirea facturii de la furnizori, comanda către furnizor se poate recepționa, cu un singur click, astfel stocul se reglează

Care sunt avantajele drophipping-ului?

  • Nu trebuie să îți bați capul cu stocul
  • Investești doar în realizarea magazinului virtual
  • Economisești banii pe care i-ai investi în stoc
  • Nu e nevoie să pregătești tu coletele pentru livrare
  • Ai o gamă largă de produse
  • Nu trebuie să plătești pentru spațiul de depozitare
  • Scapi de grija retururilor
×