Dacă administrezi o companie cu mai mulți angajați, mai multe puncte de lucru și un volum mare de vânzări atunci șii cât este de important să beneficiezi de suport tehnic în rezolvarea eventualelor probleme care pot apărea în cadrul unui software online în cloud.
Oferim suport telefonic doar pentru instruire în limita suportului inclus în abonamentul achiziționat .
Suportul prin tichete deschise în cadrul aplicației este nelimitat și gratuit.
Pentru suport telefonic ulterior și prioritate în rezolvarea tichetelor vă punem la dispoziție următoarele pachete de suport tehnic:
-sub formă de abonament lunar
Suport telefonic inclus | Prioritate | Suport suplimentar | Preț | |
Basic | Nu are suport telefonic | Normal | 50€/oră | Inclus în toate pachetele |
Pro | 3 ore/lună | Prioritar | 45€/oră | 100€/lună |
Corporate | 5 ore/lună | V.I.P. | 40€/oră | 150€/lună |
La plata abonamentelor în avans pe 6 sau 12 luni, oferim discounturi de 5% respectiv 10%.
În funcție de pachetul de suport tehnic achiziționat, tichetele deschise în cadrul aplicației pentru probleme de natură tehnică vor avea prioritate în a fi preluate și procesate.
*Prețurile sunt exprimate în EURO, se facturează la cursul BNR din ziua facturării și nu conțin TVA.
Pentru achiziționarea unui pachet suport contactează departamentul comercial
Pentru toate pachetele de suport, oferim suport adițional conform tabelului următor:
Denumire serviciu | Pret* |
Interventie/suport tehnic pentru: probleme de conectivitate, uptime | Gratuit |
Preluare problema/caz/solicitare prin telefon = deschidere tichet telefonic (maxim 10 minute) | 5€/caz |
Instalare driver/conector casa de marcat | 15€/aparat |
Instruire aditionala, investigatii, ajutor aditional, suport prin telefon | 50€/ora |
Deplasare la sediul clientului (nu include costul de deplasare si cazare) | 50€/ora |
Implementare facilități noi solicitate: 50€/oră de programare
*Prețurile sunt exprimate în EURO, se facturează la cursul BNR din ziua facturării și nu conțin TVA.