Oferim suport telefonic doar pentru instruire în limita suportului inclus în pachetul achiziționat .

Suportul prin tichete deschise în cadrul aplicației este nelimitat și gratuit.

Pentru suport telefonic ulterior și prioritate în rezolvarea tichetelor vă punem la dispoziție următoarele pachete de suport tehnic:

-sub forma de abonament lunar

Suport telefonic inclusPrioritateSuport suplimentarPreț
BasicNormal30€/orăinclus
Pro1 oră/lună
6 incidente
Prioritar25€/oră20€/lună
Corporate2 ore/lună
12 incidente
V.I.P.20€/oră35€/lună
Toate pachetele includ suport nelimitat inclus, prin tichete deschise din aplicatie.

La plata abonamentelor în avans pe 6 sau 12 luni, oferim discounturi de 5% respectiv 10%.

-prePaid

Suport telefonic PrePaidPachet 1 oră – 30 €Pachet 4 ore – 100 €Pachet 10 ore – 200 €

*Prețurile sunt exprimate în EURO, se facturează la cursul BNR din ziua facturării și nu conțin TVA.

Pentru achiziționarea unui pachet suport contactează departamentul comercial

Pentru toate pachetele de suport, oferim suport adițional conform tabelului următor:

Denumire serviciuPret*
Interventie/suport tehnic pentru: probleme de conectivitate, uptimeGratuit
Interventie/investigatii daca nu ies bonurile fiscale/configurare/reconfigurare casa de marcat5€+TVA/investigatie
Preluare problema/caz/solicitare prin telefon = deschidere tichet telefonic (maxim 10 minute)5€/caz
Interventie/investigatii/rezolvare telefonica, include conectare la client prin Remote Desktop (maxim 30 minute)10€/incident
Instalare driver/conector casa de marcat10€/aparat
Instruire aditionala, investigatii, ajutor aditional, suport prin telefon30€/ora
Deplasare la sediul clientului (nu include costul de deplasare si cazare)30€/ora

*Prețurile sunt exprimate în EURO, se facturează la cursul BNR din ziua facturării și nu conțin TVA.

Ofertă specială Cyber Monday
×