Conectează Shopify la ecosistemul tău de vânzări (eCommerce, Marketplace-uri, POS) cu BOCP CloudSales. Gestionează centralizat stocurile, preia automat comenzile, generează facturi și AWB-uri, și livrează mai rapid.

Cui se adresează

Cei care au un magazin pe platforma shopify și doresc emiterea automată a facturilor, awb-urilor, scăderea din stoc, publicare produse. Acest mini-erp este construit pe modulul CloudGest și conectează vânzările din magazine cu datele din contabilitate. Acomodăm clienți mici care au un numar mic de comenzi până la clienți care au și peste o mie de comenzi pe zi.

La ce se folosește

Când un simplu modul de facturare și plugin pentru awb nu mai face față, venim cu o soluție scalabilă și cu unelte dezvoltate în mod special antreprenorilor din România cu module specifice pentru activitatea de onorare comenzi: picking, cazuri speciale cu ridicare din sediu, sincronizare stoc cu magazin fizic și online, bidirecțional.

Ce știe si ce conține acest ERP?

Catalog produse

La prima interconectare se preia lista de produse de pe Shopify , pozele, caracteristicile și descrierile.

Publicare produse

În câteva minute poți să publici pe Shopify întreaga listă de produse din gestiune sau să le actualizezi.

Preluare comenzi

Se preiau de pe platforma Shopify , toate datele comenzii, produse, reduceri și datele clientului.

Sincronizare preț

Poți seta direct din ERP-ul de vânzări din ce punct de lucru (gestiune) dorești să se transmită prețul către Shopify.

Sincronizare stoc

Se poate transmite prețul din ERP către Shopify, dacă se setează punctul de lucru pentru transmitere preț.

Autofacturare și emitere AWB

Se poate seta o serie preferată pentru facturi fiscale și emiterea lor automat. AWB-ul se generează cu un click.

Poți testa GRATUIT ERP-ul 15 zile

Completează formularul pentru cerere cont demo și primești propriul cont cu toate opțiunile incluse!

Sincronizarea catalogului de produse

La prima conectare după introducerea datelor de acces se face automat o sincronizare inițială pentru a prelua următoarele informații din contul Shopify

  • structura de categorii
  • caracteristicile produselor predefinite
  • lista de produse de pe Shopify
  • preluarea imaginilor de la produs
Cloudsales preluare produse din  Shopify

Acest catalog se poate vizualiza în modulul de marketplace din ERP.

Când se preia lista de produse, acestea se vor importa și în nomenclatorul intern al ERP-ului. Astfel în prima etapă se preiau produsele de pe Shopify într-o listă cu produse de pe Shopify și de acolo se preiau în catalog.

La preluarea produselor în catalog avem mai multe măsuri și opțiuni implementate pentru a nu se duplica produsele:

  1. Înainte de a se prelua un produs, se verifică dacă există deja codul produsului în nomenclator.
  2. Codul se verifică în aceste câmpuri: cod produs, cod de bare (EAN), coduri adiționale.
  3. Dacă există deja un produs în nomenclatorul CloudSales dar are alt cod decât pe Shopify, atunci se poate adăuga codul de pe Shopify la produsul existent (prin opțiunea coduri adiționale) înainte de a importa nomenclatorul de produse, astfel la preluare se va identifica produsul existent și nu se va duplica.
  4. Dacă nu s-a reușit identificarea unui produs existent după cod atunci se va crea un produs nou în ERP.
  5. La crearea unui produs nou se va autocompleta toate datele produsului: titlu, descriere, poze, caracteristici, etc.
  6. Dacă s-a identificat un produs existent atunci se leagă produsul din gestiunea CloudSales cu cel de pe Shopify și nu se suprascriu detaliile produselor.

Publicarea produselor pe Shopify

  • Se accesează meniul Catalog- Catalog Produse -Publicare produse și se selectează o categorie internă.
  • La prima accesare trebuie să asociem categoria locală cu una de pe Shopify, astfel programul va ști în care categorie să publice produsul
  • Se bifează produsele care dorim să fie publicate și se apasă butonul de Publicare
  • Produsele se vor trimite în fundal și dacă există probleme sau date lipsă, se va primi o alertă pe lista de produse și produsele cu probleme vor fi evidențiate
Cloudsales catalog produs pe site Shopify

Sincronizarea stocului și a prețurilor

Pentru a trimite stocurile din CloudGest, trebuie setat punctul de lucru (gestiunea) din care dorim să se trimită stocul. Transmiterea stocurilor se face automat, orice schimbare de stoc se va trimite în fundal (de exemplu în cazul recepțiilor sau vânzărilor).

Pentru a trimite prețurile către Shopify, trebuie selectată din care gestiune să se trimită prețul.

Se pot exclude manual anumite produse din trimiterea stocului sau al prețului, acest lucru se realizează de la detaliile produsului, opțiuni de sincronizare, sau selectând mai multe produse putem activa sau dezactiva trimiterea stocului sau al prețului.

Trimiterea prețului este la fel de automatizată cum este stocul: imediat după editarea unui preș, se va trimite în fundal noul preț către Shopify.

Sincronizarea se face în fundal, la fiecare minut pentru a permite interfeței să reacționeze rapid, iar pachetele de date se trimit într-un singur apel combinat în minutul următor. Datele se tot retrimit până când se primește o confirmare, astfel eventualele defecțiuni sau întreruperi de internet între servere nu va cauza o desincronizare.

Sincronizarea comenzilor

Sistemul nostru preia automat toate detaliile esențiale de pe fiecare comandă – de la numele clientului și adresa de livrare, până la lista completă de produse și eventualele vouchere aplicate – asigurându-te că nu pierzi nicio informație crucială pentru procesarea eficientă.

La fiecare comandă preluată programul rezervă imediat stocul și transmite noul stoc disponibil către Shopify și alte site-uri conectate la ERP, în același timp comanda întră în statusul preluat și pe Shopify, iar clientul vede statusul procesării.

integrare ERP Shopify România, sincronizare stocuri Shopify eMAG, facturi AWB Shopify

Comenzile se pot prelua și emițând un Bon de Vânzare (aviz) se scade stocul din gestiune, iar cu un click se poate emite și Factura Fiscală.

Pentru generarea AWB-ului se poate emite un AWB direct din ERP pe baza unui contract cu un curier (la fel cum putem emite pentru orice comandă de pe orice site).

Putem configura alerte clienți prin SMS prin care se trimite o notificare predefinită în momentul preluării comenzii, emiterii AWB-ului sau al facturării.

În momentul facturării se închide comanda și pe Shopify, și nu este necesar să se acceseze ambele sisteme pentru procesarea comenzilor.

Modulul de Picking facilitează colectarea produselor comandate, verificarea și validarea produselor din pachete (cantitativ și după cod produs) prin scanarea produselor comandate pe un terminal mobil.

Ce câștigi

  • timp: emiți facturile automat sau pe baza unor reguli predefinite în funcție de stoc
  • reducerea erorilor de stoc cu 99%
  • creșterea vitezei de procesare a comenzilor
  • mai puține platforme: angajații care prelucrează comenzile preiau comenzile într-o singură platformă fără nevoia de a intra pe fiecare site în parte
  • stocurile și mișcările se duc în contabilitate cu exporturi directe pentru cele mai cunoscute softuri
  • sincronizând stocuri și prețuri între mai multe platforme, site-uri și marketplace-uri ai trasabilitate mai clară și control deplin
  • având baza de date direct construită pe o platformă de stocuri și sales management, poți experimenta cu mai multe canale de vânzări, prin mai multe marketplace-uri, mai multe magazine fizice, prin agenți, posibilitățile fiind mult mai mari decât un singur site conectat la un facturier și un curier.
  • imagine clară a afacerii tale

Ce pierzi

  • riști să livrezi comenzi parțiale sau cu produse incorecte
  • riști să ai pachete pregătite dar nepreluate de curieri
  • poți avea comenzi neacoperite care nu mai au stoc din cauza ultimei bucăți fiind vândute pe alte site al tău sau în magazin
  • dacă sună un client pentru o comandă poți pierde mult timp cautând pe mai multe site-uri
  • dacă e pe viitor vrei să schimbi platforma pe care ai site-ul, vei rămâne fără lista de clienți și istoric vânzări, pe când ERP-ul rămâne și doar te conectezi pe altă platformă

Testimoniale

Ce spun clienții noștri

    Alina
    Alina

    SC AB Invest SRL

    “De cand functioneaza incasarea automata, atat la platile cu cardul, cat si la Fan Courier, iar la GLS sunt usor de introdus, avem un control mult mai bun al livrarilor si al incasarilor comenzilor.

      3A Electronic

      “S-au comportat ca niste profesionisti; ne-au sustinut de cate ori am avut nevoie chiar daca nu am respectat mereu procedura de comunicare standard.”

        Promotex SRL

        “S-au comportat ca niste profesionisti; ne-au sustinut de cate ori am avut nevoie chiar daca nu am respectat mereu procedura de comunicare standard.”

          Alma Beauty

          “Eu am o parere foarte, foarte buna legata de serviciile oferite de echipa Real Life, programul de gestiune il recomand cu mare caldura tuturor, mi-a usurat foarte mult munca ca si producator, am control asupra materiei prime si a stocurilor de produse finite, generare facturi la fel, de fiecare data cand am sunat s-au rezolvat toate problemele avute si legate de site si de programul de gestiune. Deci eu sunt super incantata de voi si de toate solutiile pe care le oferiti, sper sa avem o colaborare lunga in continuare, recomand cu caldura tuturor.”