conector CallCenter


Am implementat un conector CallCenter care poate fi utilizat în combinație cu un softphone sau soft de centrală care preia apelul și poate transmite o comandă către ERP pentru a înregistra apelul.

Rolul acestui conector CallCenter este de a transmite apelurile care vin în centrală spre ERP-ul de vânzări CloudSales, astfel se va afișa un pop-up cu numărul care te apelează și cu posibilitate de a răspunde. Acest pop-up va apărea pe orice calculator care are instalată aplicație pentru centrală și poate răspunde orice operator disponibil.

Prezentare scenariu de preluare apel:

În momentul în care intra un apel, PhonerLite afisează un pop-up cu incoming call pe toate stațiile cu agenți. Oricare dintre aceștia putând să răspundă.

În momentul în care răspunde un agent, se inchid pop-upurile pe celelalte stații și agentul poate intra în discuție cu apelantul. În același timp, imediat după apăsarea butonului de preluare apel, softphone ruleaza o comandă care va deschide ERP-ul transmițând numărul de telefon pe un URL dedicat.

ERP-ul va deschide o pagină pentru preluarea apelului care va include:

  • clientul care are acel număr de telefon
  • opțiune de creare rapid, client nou, introducand CUI, denumire firmă sau nume persoană fizică
  • putem selecta persoana de contact dacă există sau să notăm cu cine discutăm de la o companie dacă este cazul
  • alegem tipul discuției:
    • Întrebare despre o comandă => se afișeaza comenzile plasate
    • Întrebare despre un produs => se afișeaza produsele și se pot crea rapid oferte de preț
    • Lead => client potențial interesat în anumite servicii
    • Suport tehnic => se pot introduce mențiuni sau selecta fișa de service
    • Altele

În timpul apelului sunt la îndemana informațiile relevante despre client, comenzi și produse, istoric vânzări și facturi, identificate pe baza numărului de telefon de pe care se sună și se poate introduce rapid rezultatul discuției.

În cazul în care este o discuție reluată, există opțiunea de afișare a arhivei discuțiilor unde se pot vizualiza conversațiile anterioare.

Acest conector este foarte util firmelor care primesc zilnic zeci de apeluri și nu mai pot urmări discuțiile avute cu clienții.

Ofertă specială Sărbători 2020
×