Document Management este un CRM care te ajută la organizarea și eficientizarea procesului de emitere a documentelor de care are nevoie orice firmă.

 

Pentru cine este util?

Document Management este un CRM care poate fi utilizat independent sau poate fi integrat atât cu soluțiile noastre specializate cât și cu ERP-ul de Gestiune și Vânzări.

Datorită faptului că permite definirea unei game variate de șabloane, CRM Document Management se potrivește perfect pentru firmele care se ocupă de producție, putând defini contracte, oferte de preț, comenzi furnizori dar și pentru firmele care prestează servicii de servisare și mentenanță permițând emiterea de procese verbale de primire/predare, contracte de servisare sau de prestări servicii, devize de lucru, rapoarte service, diferite alerte de scadență documente.

Cum te ajută CRM Document Management?

  • generează contracte pe bază de șabloane editabile, predefinite
  • emitere comenzi și oferte de preț
  • generare devize de lucrări
  • generează documentele necesare pentru plasarea comenzilor către furnizori
  • generează bonuri de custodie pentru marfa plasată în custodie la parteneri
  • registratură (înregistrare documente care intră sau ies din firmă)
  • urmărire documente cu alerte incluse
  • toate documentele emise se pot salva în format pdf sau se pot trimite pe mail
  • documentele pot conține semnătura și ștampila scanate

Tutoriale

Ofertă specială Cyber Monday
×