Am implementat preluarea comenzilor din diferite surse care se centralizează în același sistem unificat:

  • Comenzi preluate din marketplace-uri conectate
  • Comenzi preluate din platforme eCommerce integrate
  • Comenzi preluate din eMag Marketplace
  • Comenzi CloudMart (platforma noastră proprie pentru eCommerce)
  • Comenzi B2B (platforma integrată pentru distribuție)
  • Comenzi manual create/introduse

Pentru toate tipurile de comenzi am implementat două metode pentru facturare:

  • emiterea individuală a facturii pentru o comandă
  • selectarea mai multor comenzi și emiterea automată a vânzării, AWB și factură fiscală

În toate cazurile se trimit înapoi către site-ul de unde a venit comanda: statusul de preluare/facturare/finalizare, AWB-ul emis (unde se acceptă) și se sincronizează automat stocurile scăzute.

Emiterea facturii pentru mai multe comenzi deodată

Aici interfața permite filtrarea comenzilor neprocesate, selectarea multiplă și apoi printr-o interfață intuitivă se pot emite: vânzarea din gestiune (scăderea stocurilor) AWB-urile conform preferințelor și facturilor fiscale (conform regulilor de serii/sursă comandă pre-configurate).

La emiterea facturilor site-ul de unde provine comanda este automat notificat de acest eveniment și stocurile sunt automat sincronizate cu toate destinațiile conectate la ERP.

Emiterea facturii fiscale pentru o singură comandă

Aici am dezvoltat o interfață unificată pentru toate tipurile de comenzi care permite următoarele scenarii

  • emiterea unei facturi proforme
  • emiterea unei vânzări (ce scade stocul și ulterior poate fi facturat)
  • emiterea directă a unei facturi fiscale (se autogenerează și garanția dacă este bifată opțiunea)
  • emiterea unei facturi scriptice (fără a scădea stocul) pentru cazurile în care se face livrarea în tranșe conform mai multor avize de însoțire a mărfii
  • emiterea unei vânzări parțiale, pentru cantitățile selectate, aici programul oferă automat facturarea cantităților disponibile sau la toată cantitate comandată
  • emiterea unei facturi fiscale sau proforme de avans; factura finală apoi se poate emite automat cu un click, aceasta conținând automat stornările de avans și facturarea produselor inițial comandate.
  • în toate cazurile programul urmărește cantitatea onorată din cantitatea comandată, astfel se pot emite mai multe vânzări parțiale pentru aceeași comandă
  • pentru fiecare comandă preluată, înainte de a emite o factură se pot specifica (alege manual) loturile preferate pentru a scădea manual din gestiune produsele livrate: util pentru cazurile în care se cere trasabilitatea produselor comercializate
  • în cazul în care se vând produse cu serii unice, la fiecare articol vândut se pot introduce codurile de bare sau seriile unice ale produselor vândute.

În ambele scenarii de facturare (o singură comandă sau mai multe deodată) avem următoarele opțiuni pentru reaprovizionarea stocului:

În cazul produselor care au rețete de producție: se poate activa autoproducerea cantității necesare (în funcție de disponibilitatea materiilor prime) pentru a aduce stocurile pe 0 dacă disponibilul nu acoperă cantitatea comandată.

În cazul produselor comercializate se poate activa reaprovizionarea stocului din alte puncte de lucru, dacă produsul nu este disponibil în cantitatea comandată. În acest caz se vor crea automat unul sau mai multe transferuri pentru a aduce stocul la 0. Bineînțeles marfa va trebui și fizic livrată.

În cazul în care un produs este ținut pe mai multe conturi, de exemplu pe marfă și pe materie primă, și se vinde o cantitate de pe marfă ce nu este acoperită în întregime de stoc disponibil, se poate configura crearea unui transfer automat între conturi pentru a muta stocul din materii prime pe marfă.

Achiziționarea produselor lipsă

În cazul în care produsele nu sunt disponibile și este necesară achiziționarea lor, clienții care au activat modulul CRM Achiziții au opțiunea de a pune cantitățile lipsă pe un necesar de achiziții, din care apoi spre sfârșitul zilei sau de câte ori se dorește se pot genera comenzi către furnizori, în funcție de furnizorii preferați și predefiniți la nivel de produs.

La recepționarea produselor programul va alerta automat comenzile ce pot fi onorate în urma achizițiilor făcute.

×