Cu BOCP® CloudBill facturezi toate comenzile tale din sursele din care vinzi și le transmiți automat în RO e-Factura !
Facturier online BOCP® CloudBill este o soluție simplă pentru a emite facturi proforme și fiscale, avize și chitanțe pe care le poți trimite instant către clienții tăi.
BOCP® CloudBill este integrat cu RO e-Factura pentru transmiterea manuală sau automatizată a facturilor către ANAF și pentru preluarea facturilor primite de la furnizori, încărcate în spațiul SPV.
Ne conectăm
la orice tip de platformă opensource
sau la orice tip de marketplace, iar
dacă nu avem deja conectorul, îl implementăm!
Autofacturăm
Putem actualiza automat stocurile pe baza comenzilor și poți genera AWB și factură la toate comenzile deodată!
Online sau Offline
Poți factura vânzările cu casa de marcat, vânzările pe baza comenzilor înregistrate manual sau de pe site.
RO e-Factura
Trimiți sau primești facturile prin sistemul RO e-Factura, cu stocarea și arhivarea fișierelor xml și a semnăturii
Cum funcționează integrarea cu RO e-Factura?
- Îți autorizezi certificatul/semnătura digitală în SPV și conectezi contul BOCP la ANAF pe baza certificatului/semnăturii digitale instalate în browser. Vezi aici procedura
- Completezi codurile NC și CPV direct în nomenclatorul de servicii și produse, prin import din fișier sau direct pe factură dacă este necesar
- Trimiți manual facturile către e-Factura sau setezi numărul de zile pentru trimitere automată (până în 5 zile)
- Ai opțiune de reverificare automată după 5 zile și trimitere a facturilor care nu au fost trimise în termen.
- Primești răspunsul de validare sau erorile întâmpinate, de la ANAF pe baza id-ului de încărcare
- Corectezi rapid erorile, actualizezi cu un click factura și cu un click o retrimiți spre e-Factura
- Poți descărca fișierul xml și semnătura cu sigiliu
- Vizualizezi în contul tău BOCP facturile primite de la furnizorii tăi și le introduci rapid în scadențar sau le recepționezi. Vezi aici cum se face
- Se păstrează arhiva documentelor emise la care ai acces oricând
Facilități
- Se pot configura mai multe puncte de lucru, cu o serie de facturi dedicată fiecăruia, sau poate fi folosit un singur facturier online. Numerotarea se face în mod automat, astfel există siguranța că nu vor fi sărite numere și toate facturile emise apar în sistem pentru a fi verificate.
- Facturile și toate documentele emise, pot fi imprimate, descărcate în format pdf sau trimise prin email.
- Pe fiecare factură, se pot înregistra plăți online, prin bancă, cu bon fiscal, chitanțe.
- Se poate emite în mod automat și chitanța fiscală, precompletată conform facturii, și care poate fi pentru întreagă sumă sau parțială.
- Interconectarea aplicației CloudSales cu diferite platforme (WooCommerce, Magento, OpenCart, PrestaShop, ContentSpeed) cu posbilitate de facturare automată din serii de facturier personalizate pentru fiecare sursă
- emitere facturi pentru mai multe comenzi, autogenerare AWB, garanții, prospecte, broșuri, borderou expediții
- În cazul în care se emite și chitanță pentru o factură, aceasta poate fi imprimată pe aceeași foaie.
- Discounturi și reduceri pentru fidelizare clienți
- Se poate încărca semnătura și ștampila scanată, care vor fi afișate pe facturile emise și trimise prin PDF sau e-mail.
- Administrare taxă SGR pe facturi
- Alertare vizuală și prin email în cazul vânzării cu adaos scăzut sub procentul setat
- Opțiune stornare factură fiscală prin scanarea codului de bare de pe factură.
- Opțiune de stornare avans și emitere factură fiscală finală.
- Opțiune de autostornare conversie la stornarea facturii fiscale care conține produse finite obținute prin rețetă.
- Se pot configura alerte prin e-mail și SMS, care se trimit automat clienților pentru reamintirea facturilor scadente.
- Trimitere manuală sau automată a facturilor prin sistemul RO e-Factura.
- Stocare și arhivare fișiere xml și semnătura din RO e-Factura
Opțiune de plată cu cardul pe orice factură:
Avem implementat sistemul de acceptare a plăților cu cardul cu următorii furnizori:
- RomCard 3DSecure – necesită un contract direct cu o bancă
- PayPal – necesită un cont business
- MobilPay/Netopia Payments – necesită cont pe site și contract semnat direct cu furnizorul
- EuPlatesc.ro – necesită cont pe site și contract semnat direct cu furnizorul
- PlatiOnline.ro – necesită cont pe site și contract semnat direct cu furnizorul
- Librapay.ro – necesită cont pe site și contract semnat direct cu furnizorul
- ING WebPay (RON și EUR) – necesită cont pe site și contract semnat direct cu furnizorul
- BTeComm – necesită contract direct semnat cu furnizorul și cont bancar la Banca Transilvania pentru plățile online
- Stripe – necesită cont pe site-ul Stripe
Tutoriale, configurare și utilizare
Informații utile pentru configurări
Informații utile pentru utilizare
Tot ce trebuie să știi despre RO e-Factura
De ce să alegi CloudSales?
Centralizarea stocului din toate punctele de lucru fizice și online, inclusiv marketplace-uri
Facturarea rapidă manuală sau automatizată a comenzilor
Imprimare multiplă documente
Încasarea multiplă a facturilor
Autogenerare AWB, garanții, prospecte, broșuri, boderou expediții
Trimitere și preluare facturi prin sistemul RO e-Factura
Vânzări offline prin POS
Automatizare proces de producție
Ai acces online la aplicație de oriunde și oricând, fără să instalezi ceva pe PC
Datele tale sunt în siguranță
Actualizări permanente și suport inclus
Practic și ușor de utilizat
O altă funcție excelentă a programului, care nu este o noutate, dar pe care o folosim mai intens acum, este registrul de casă, care dacă este completată zilnic, nu este o mare problemă să introduci câteva facturi de intrare, având în vedere că cele de ieșire sunt deja incluse). Această opțiune rezolvă și problema verificării soldului zilnic.
Vă mulțumim mult!”