Centralizăm comenzi
Preluăm lista de produse și comenzile tale de pe orice tip de site sau marketplace de vănzări (emag, cel.ro, etc)
Facturăm și printăm
Scădem de pe stoc, emitem factura, generăm awb și listăm automat documentele necesare pentru livrare
Urmărim stocurile
Poți vinde în magazin fizic sau online, toate stocurile vor fi sincronizate în timp real și nu vei avea comenzi neacoperite
Ce ne diferențiază?
Desigur, există mereu loc de îmbunătățiri și dezvoltare, aspect la care lucrăm încontinuu alături de clienții noștri, deoarece ne dorim să creștem și să ne dezvoltăm alături de aceștia și de ce nu, să contribuim la succesul lor.
Acoperim mai multe situații
Cei mai mulți clienți au venit la noi deoarece aveau lipsuri la alte programe sau probleme ce nu s-au rezolvat.
Astfel, avem deja soluții pentru cele mai multe scenarii de vânzări dar suntem deschiși să găsim soluții noi, adaptate la cerințele clienților.
Oferim o soluție integrată și completă
Există soluții multe pentru a emite facturi pentru comenzi de pe site și există alte soluții care sincronizează vânzările de pe site cu un soft de gestiune.
Noi vă oferim o soluție completă care include Gestiune, facturare, integrare cu site, awb-uri, vânzări în magazin sau online, distribuție, client management mai multe puncte de lucru într-o singură aplicație unificată.
Vânzări în magazin din același stoc cu site-ul
Există foarte multe softuri POS pentru vânzări cu casă de marcat. Noi vă oferim un nou model inovativ care este conectat direct cu gestiunea din cloud și astfel vânzările din magazin și de pe site-uri se centralizează într-un singur loc. Te ajutăm să ai control asupra stocurilor chiar daca se vând produse online sau în magazin!
Export date în orice format
Pentru că dorim să te eliberăm de o muncă în plus, am dezvoltat exporturi pentru câteva programe de contabilitate și putem exporta datele în orice format dorești. Până la urmă sunt datele tale!
Avem deja export pentru Saga, Winmentor, NeoManager, SoftPro, Ciel, Hamorsoft.
Ce spun clienții noștri despre noi:
Am cerut un feedback de la clienții noștri pentru că nimic nu este mai important decât părerea acestora, pentru a afla ce anume i-a determinat să aleagă soluția noastră:
“Aplicatia arata aproape de ceea ce imi doream si face ceea ce imi doream. Softul este foarte bun si eficient. Echipa este serioasa si profesionista!”
~SC ElectricSun SRL~
“Rezolvarea problemelor in cel mai scurt timp, si vorbit limba maghiara. Ati avut si aveti un program complex de facturare si de gestiune pentru productie”
~SC Ecomania SRL~
“Avantajul cloud, abonamentul lunar si cel mai important reactia si timpii de raspuns la service si ticket, acesta a ramas pt noi cel mai important aspect, reactia la cereri, disponibilitatea la upgrade, disponibilitatea la consiliere si servisare.”
~Viorel Dinu, SC Avanti free SRL~
“Am ales BOCP datorita flexibilitatii de care ati dat dovada si a faptului ca sunteti dispusi sa ne ajutati cu implementari suplimentare construite pe nevoile noastre la niste preturi decente. Faptul ca am avut si avem o buna colaborare si comunicare m-a facut sa recomand aplicatia dumneavoastra si partenerilor cu care colaborez.”
~SC Imavision Media & Development SRL~
“Pentru noi a fost cel mai important faptul ca este legat site-ul de gestiune, si ca actualizarea stocului este facuta la fiecare operatiune. E adevarat ca lucram cu voi din 2014, de atunci s-au schimbat multe lucruri, poate ca acum, daca ar fi sa aleg un program, as avea alte criterii”.
~SC AB Invest Prod SRL~
“Posibilitatea ca partenerii sa vada stocul in timp real si sa plaseze comenzile online a redus considerabil timpul care se aloca convorbirilor telefonice pentru verificare si rezervare. Si alte multe avantaje care le aduce prin setarile produselor. Factura se emite doar electronic si se trimite partenerului nefiind necesara o trimitere fizic catre clienti”.
~SC Ceramica Stil SRL~
“Eu am o parere foarte, foarte buna legata de serviciile oferite de echipa Real Life, programul de gestiune il recomand cu mare caldura tuturor, mi-a usurat foarte mult munca ca si producator, am control asupra materiei prime si a stocurilor de produse finite, generare facturi la fel, de fiecare data cand am sunat s-au rezolvat toate problemele avute si legate de site si de programul de gestiune. Deci eu sunt super incantata de voi si de toate solutiile pe care le oferiti, sper sa avem o colaborare lunga in continuare, recomand cu caldura tuturor.”
~Mihaela Jarai- SC Alma Beauty SRL~
“Am fost putin stresant (recunosc), dar intreaga echipa a ascultat ce aveam de spus de fiecare data cand am sunat la inceputul colaborarii. Promptitudinea si eficienta in solutionareea diverselor cereri au fost exceptionale. Am primit recomandari de calitate si tutoriale foarte bune pentru nevoile de configurari sau setari aparute. Merci!”
~Ionut Mateescu-SC 3A Electronic SRL~
“Factorul care m-a inspirat sa va contactez a fost sincronizarea stocurilor cu emag, prima impresie despre aplicatie a fost foarte foarte buna, imi place in primul rand ca functioneaza cum ati spus ca functioneaza, BOCP cred ca ma va ajuta mult in managementul comenzilor si al stocurilor”.
~Anonim~
“S-au comportat ca niste profesionisti; ne-au sustinut de cate ori am avut nevoie chiar daca nu am respectat mereu procedura de comunicare standard. Este usor de utilizat, ofera posibilitatea de a crea un magazin online. Prezentarea programului mi s-a parut ca se apropie cel mai mult de nevoile noastre fata de alte variate testate sau folosite pana atunci.”
~S.C. Promotex S.R.L./Mag CAMP DAVID | SOCCX~
“In primul rand, as vrea sa multumesc pentru toata intelegerea, bunavointa si profesionalismul din tot acesti ani de cand va cunosc si colaboram. Este rarisim sa gasesti aceste calitati la companii in Romania zilelor noastre. Va apreciez si va multumesc.”
~Bianca Gheorghescu~
“Am inceput direct cu voi, aplicatia functioneaza foarte bine, acces facil online, e o aplicatie buna, e facuta conform legislatiei din RO.”
~Esserio Netcom~
“Nu am avut dificultati, structurat exact cum trebuie, pot emite facturi cand sunt un deplasare fara a fi nevoie de un server local”.
~Lupinca Dan Cosmin I.I.~
“Interfata este prietenoasa fara prea multe complicatii. Mai bun decat ceea ce am folosit, consumam ceva mai mult timp sa introduc datele in 3 aplicatii.”
~SC Vega SRL~
“BOCP m-a ajutat foarte mult cu accesarea datelor foarte repede informatiile fiind intr-un singur loc, si accesibilitate din orice colt al lumii, operativitatea întocmirii unor documente standardizate etc.”
~SC SSM&SIU SRL~
“Vreau să încep anul 2015 cu dreptul și un prim pas pe care am ales să-l fac săptămâna asta este să mulțumesc pentru sprijinul primit în expediția din 2014 :). Chiar dacă n-am trecut de iarnă, eu zic că ne-a ieșit. Daaaar, nu aș fi reușit fără ajutorul echipei Real Life. Deci, mulțumesc încă o dată!”
~Sc Spita Vesela SRL-D~
“Am apelat la serviciile firmei Real Life srl in vederea realizarii unui webshop.Toate cerintele noastre au fost indeplinite la termen si cu profesionalism. Am primit support tehnic pe tot parcursul realizarii magazinului online. Recomand cu incredere!“
~SC New Electronic SRL~
“Apreciez foarte mult sprijinul pe care mi-l oferiți constant și seriozitatea de care dați dovadă la fiecare solicitare pe care o am vizavi de programul de facturare. Am să vă recomand ori de câte ori am ocazia și vă doresc mult succes în continuare cu ceea ce faceți! Mulțumesc încă o dată!”
~Cătălina~
“E placut sa stii ca poti acoperi cerintele clientilor cu solutii de la BOCP!”
~Web Promo Zona~(partener)