Gestionarea intuitivă a comenzilor

Ușor de utilizat pentru personalul din restaurant

Monitorizarea eficientă a stocurilor

Evită pierderile și optimizează aprovizionarea

Flexibilitate în organizarea meniului

Categorii personalizabile și actualizare rapidă a produselor

Integrare cu casa de marcat

Generarea bonurilor fiscale conform legislației în vigoare

Imprimare automată a comenzilor

Trimiterea instantanee a comenzilor la bucătărie sau bar

Gestionare mese și zone

Organizare clară a spațiului de servire pe zone și mese

Sistem de plată flexibil

Plată numerar, card, tichete de masă, vouchere sau plăți mixte

Funcționalitate pentru bacșiș

Ușor de înregistrat și inclus pe bonul fiscal

BOCP® POS Restaurant este un modul integrat al interfeței BOCP® POS vânzări cu casa de marcat, creat special pentru a fi utilizat în domeniul restaurantelor, cafenelelor, patiserii, cofetării, fast-food, domeniul HoReCa, etc. pentru a gestiona rapid și eficient comenzile, plățile și stocurile.

Funcționalități

1. Configurare rapidă și ușor de utilizat

  • Crearea categoriilor de produse și alocarea acestora pe niveluri pentru un meniu clar structurat.
  • Configurarea zonelor de servire (ex: terasă, sală 1, sală 2).
  • Setarea stațiilor de case de marcat și imprimantelor pentru bonuri de comandă și note de plată.

2. Gestionarea meselor și comenzilor

  • Selectarea zonei de lucru și gestionarea meselor active.
  • Crearea și editarea bonurilor deschise.
  • Adăugarea de produse și selecția specificatorilor aferenți (ex: gătit mediu, fără zahăr etc.).
  • Trimiterea automată a comenzilor la imprimantele bucătăriei și barului.

3. Facturare rapidă și flexibilă

  • Emiterea notelor de plată și bonurilor fiscale instant.
  • Posibilitatea de a împărți nota și de a gestiona plăți mixte (numerar + card).
  • Opțiune de bacșiș inclusă pe bonul fiscal conform legislației.

Cum funcționează?

  1. Instalare și configurare: https://kb.bocp.eu/view/0/929-configurare-pos-restaurant.html
    • Instalarea mini-serverului POS pe dispozitivul principal calculator sau laptop (Procesor: minim 2 core; Memorie: 8GB; OS: Windows 10; 64 bit; Conectat la internet; Spațiu local: 5Gb; Suport stocare: SSD).
    • Configurarea caselor de marcat (necesită driver FiscalNet sau Fiscalwire)
    • Configurarea categoriilor de produse și crearea sau importarea produselor din fișier.
    • Setarea imprimantelor pentru transmiterea comenzilor.
  2. Autentificare și utilizare: https://kb.bocp.eu/view/0/961-utilizare-pos-restaurant.html
    • Logare pe dispozitiv tabletă sau telefon prin browser utilizând IP-ul serverului POS.
    • Selectarea zonei, a mesei și adăugarea produselor.
    • Trimiterea comenzii la bucătărie/bar, emiterea notei de plată și a bonului fiscal.

De ce să alegi POS Restaurant?

  • Rapiditate și eficiență – procesare rapidă a comenzilor și eliminarea erorilor umane.
  • Automatizare completă – reducerea timpului de lucru pentru angajați.
  • Interfață prietenoasă – ușor de utilizat pentru orice membru al echipei.
  • Siguranță și conformitate – integrare perfectă cu casele de marcat și respectarea legislației fiscale.

Optează pentru POS Restaurant și transformă modul în care gestionezi afacerea ta din domeniul HoReCa!