
CRM Producție a fost creat pentru clienții care doresc umărirea stocurilor și a liniei de producție, întrucât conține toate modulele necesare în activitatea de producție de mărfuri și gestiunea acestora:
- recepție marfă
- emitere facturi fiscale și proforme
- vânzări prin POS cu casa de marcat
- registru de casă
- scadențar facturi
- bon de consum
- transfer între gestiuni sau puncte de lucru
- bon de conversie
- definire rețete
- emitere bon conversie cu necesar lipsă
- emitere oferte de preț pe baza unei comenzi
- generare contracte pe bază de șabloane
- comenzi furnizori
- dosar de producție
- devize lucrări
CRM Producție în cloud
Am integrat modulele de gestiune stocuri, producție marfă cu modulele de document management, generare oferte și contracte pe baza șabloanelor predefinite și am creat un modul cu fișe de producție pentru a centraliza necesarul de consum, de lucru, taskuri, necesar de achiziții, stocuri într-un singur sistem complet.
Soluția noastră poate acoperi activități diferite de producție echipamente, produse finite sau semifinite, pe bază de comenzi, sau urmărirea lucrărilor (prestări servicii)
Facilități și opțiuni Producție produse și proiecte/prestări servicii:
- Definire nomenclator servicii/lucrări
- Definire necesar de lucru pentru servicii predefinite
- Definire necesar consum pentru lucrări
- Definire produse finite și semi-finite.
- Definire rețete pentru consum și bonuri de producție/predare (gestiune)
- Raport producție în gestiune
- Preluare comenzi
- Ofertare pe baza mai multor șabloane predefinite care conțin chei autocompletate (cu datele clientului, articolele ofertate)
- Putem defini prezentări sau detalii la servicii și produse ce vor fi automat incluse în ofertă.
- Putem încărca poze la produse pentru a le include automat în ofertă
- Putem emite factură proformă sau fiscală pentru avans sau lucrare completă
- Generare certificat de garanție, cu serii unice definite pentru produsele create.
- Generare contract pe bază de șablon predefinit și autocompletat.
- Definire termen de lucrare, alocare la responsabil
- Generare necesar de consum pentru lucrările ofertate, situație stoc și situație lipsă necesar
- Scadențar lucrări după termen de producție
- Necesar de lucru (prestări servicii), taskuri alocate la utilizatori
- Urmărire status și stadiu pentru fiecare lucrare în parte.
- Alertă lucrări ce se apropie de scadență sau sunt expirate.

“Am fost putin stresant (recunosc), dar intreaga echipa a ascultat ce aveam de spus de fiecare data cand am sunat la inceputul colaborarii. Promptitudinea si eficienta in solutionareea diverselor cereri au fost exceptionale. Am primit recomandari de calitate si tutoriale foarte bune pentru nevoile de configurari sau setari aparute. Merci!”
” Faptul ca am totul intr-un singur loc, sub control si am reusit impreuna sa automatizam fluxul de lucru astfel incat sa reusesc sa fac cu 2 oameni ce faceam inainte cu 5 “
“Interfata este prietenoasa fara prea multe complicatii. Mai bun decat ceea ce am folosit, consumam ceva mai mult timp sa introduc datele in 3 aplicatii.”
“Daca as recomanda programul as evidentia structura lui, este foarte buna, din punctul meu de vedere si in al doilea rand disponibilitatea lui de pe orice device.”
“Rezolvarea problemelor in cél mai scurt timp, si vorbit limba maghiara. Ati avut si aveti un program comlex de facturare si de gestiune pentru productie”