În majoritatea cazurilor trimiterea coletelor către clienți necesită completarea corectă a codurilor poștale, chiar dacă livrarea se face prin curier, diverși curieri solicită completarea corectă a codul poștal.

Acest lucru are un impact negativ în experiența clienților pe site, deoarece procesul pentru plasarea comenzilor devine anevoios, cu multe câmpuri de completat și mulți clienți nu știu codul poștal, îl completează incorect sau pun un număr aleator doar să treacă de formular.

CloudSales ERP vine cu o actualizare care crește exactitatea procesului de identificare automată a codurilor poștale. O actualizare recentă și implementări făcute cu ajutorul tehnologiei AI, oferă o soluție inteligentă pentru detectarea codurilor poștale la toate adresele introduse în ERP:

– la adăugarea manuală a adresei clientului

– la import adrese clienți

– editare manuală adresă client

– preluarea adresei de livrare la sincronizarea comenzilor marketplace

– comenzi plasate prin platforma noastră ecommerce Cloudmart

În toate aceste puncte identificăm județul, localitatea și elementele adresei (extragem tip stradă, denumire, număr, bloc, apartament, sector din textul introdus de client) și identificăm codul poștal cu mare precizie din baza oficială a codurilor poștale publicată pe data.gov.ro

Toate comenzile clienților fiind centralizate în ERP pentru procesare, înainte de a livra comanda astfel softul face o reverificare a codului poștal și vine cu o sugestie de corectare dacă se identifică un alt cod decât cel introdus de client.

Sistemul funcționează și în cazul în care pe site nu se cere deloc cod poștal, la preluarea comenzilor se va ghici automat codul corect.

Scapă de grija livrărilor greșite cu CloudSales ERP!

Testează gratuit uneltele pentru creșterea vânzărilor puse la dispoziție de ERP-ul nostru!

×