Acest program a fost dezvoltat atât pentru firmele care prestează servicii de consultanță Sănătate și Securitate în Muncă (SSM, cât și pentru firmele care se ocupă de Prevenirea și Stingerea Incendiilor (PSI).
Funcționalități:
- creare fișă client pentru fiecare firmă din portofoliu
- pe fiecare fișă se specifică:
– datele firmei
– codul CAEN și activitatea
– numărul angajaților
– activitatea desfășurată
- se pot configura mai mulți specialiști, clienții putând fii alocați specialiștilor
- configurare mai multe puncte de lucru
- configurare tipuri de activitate
- introducere evenimente ( accidente de muncă, îmbolnăviri profesionale, etc.)
- evidența controalelor SSM/PSI
- alerte scadențe pentru instrucțiunile controalelor
- urmărirea contractelor pentru fiecare semestru
- raport de activitate semestrial
Raport de activitate semestrial:
În cadrul CRM-ului se generează un raport de activitate semestrial care trebuie predat după fiecare semestru, incluzând toate informațiile impuse de lege:
- Activitate desfășurată conform art. 15 alin 1 din normele metodologice și detaliată conform notei de la subsolul acestui raport semestrial
- Beneficiarul serviciilor
- Profil de activitate
- Numărul total de salariați
- Numărul de participanți la activitatea desfășurată
- Dacă s-au înregistrat evenimente
- Tipul Evenimentelor:
- Accidente de traseu sau de circulație
- Accidente ușoare
- Accidente de muncă
- Incidente periculoase
- Îmbolnăviri profesionale
- persoana care a efectuat activitatea
- timp alocat (calculat automat din totalul activităților introduse)
- Informații referitoare la controalele inspectorilor de muncă
- Observații (contract de prestări servicii nr/data)
Tutoriale:
“Ne-a ajutat si ne ajuta la dezvoltarea independentei fiecarui angajat, a structurarii activitatii, a managementului si monitorizarii activitatii, statistici etc. In concluzie, face ceea ce trebuie sa faca un ERP: ne ajuta sa controlam eficient activitatea, costurile, vanzarile, colaboratorii, clientii etc.”
“Am ales BOCP datorita flexibilitatii de care ati dat dovada si a faptului ca sunteti dispusi sa ne ajutati cu implementari suplimentare construite pe nevoile noastre la niste preturi decente. Faptul ca am avut si avem o buna colaborare si comunicare m-a facut sa recomand aplicatia dvs si partenerilor cu care colaborez“