SSM control, PSI, fisa client, facturare, cod CAEN, rapoarte, activitate semestriala

Acest program a fost dezvoltat atât pentru firmele care prestează servicii de consultanță Sănătate și Securitate în Muncă (SSM, cât și pentru firmele care se ocupă de Prevenirea și Stingerea Incendiilor (PSI).

Funcționalități:

  • creare fișă client pentru fiecare firmă din portofoliu
  • pe fiecare fișă se specifică:

              – datele firmei

               – codul CAEN și activitatea

              – numărul angajaților

              – activitatea desfășurată

  • se pot configura mai mulți specialiști, clienții putând fii alocați specialiștilor
  • configurare mai multe puncte de lucru
  • configurare tipuri de activitate
  • introducere evenimente ( accidente de muncă, îmbolnăviri profesionale, etc.)
  • evidența controalelor SSM/PSI
  • alerte scadențe pentru instrucțiunile controalelor
  • urmărirea contractelor pentru fiecare semestru
  • raport de activitate semestrial

Raport de activitate semestrial:

În cadrul CRM-ului se generează un raport de activitate semestrial care trebuie predat după fiecare semestru, incluzând toate informațiile impuse de lege:

  • Activitate desfășurată conform art. 15 alin 1 din normele metodologice și detaliată conform notei de la subsolul acestui raport semestrial
  • Beneficiarul serviciilor
  • Profil de activitate
  • Numărul total de salariați
  • Numărul de participanți la activitatea desfășurată
  • Dacă s-au înregistrat evenimente
  • Tipul Evenimentelor:
    • Accidente de traseu sau de circulație
    • Accidente ușoare
    • Accidente de muncă
    • Incidente periculoase
    • Îmbolnăviri profesionale
  • persoana care a efectuat activitatea
  • timp alocat (calculat automat din totalul activităților introduse)
  • Informații referitoare la controalele inspectorilor de muncă
  • Observații (contract de prestări servicii nr/data)

Tutoriale:

Model Raport de activitate semestrial
Ofertă specială Cyber Monday
×