Îți dorești să fii prezent pe toate canalele de vânzări? CloudSales îți oferă posibilitatea de a prelua si gestiona toate comenziile de pe diferite marketplace-uri sau platforme online, în același loc.

Ce facem mai exact?Ce trebuie să faci tu?
-preluăm lista ta de produse împreună cu descriere, caracteristici, imagini, etc.
-preluăm comenzile venite de pe site
-emitem factură și AWB
-actualizăm pe site-ul tău stocurile și statusul comenzii
-introduci stocul în aplicația noastră
-produsele noi le creezi în site
-procesezi comenzile venite
vanzari prin marketplace

Preluare listă de produse din contul eMag/publicare produse pe eMag România, Ungaria, Bulgaria. Preluare și autofacturare comenzi, transmitere automată a stocurilor și a prețurilor către eMag.

Preluare automatizată a listei de produse din marketplace-ul Cel.ro, preluarea comenzilor și scăderea automată a stocurilor în timp real.

Preluare și procesare comenzi prin intermediul Fashion UP, sincronizare categorii și listă de produse, preluare încasări cu cardul, actualizare automatizată a stocurilor.

vanzari prin marketplace

Preluarea comenzilor de pe ShopMania.ro, transmitere stocuri actualizate.

vanzari prin marketplace

Preluarea produselor și procesarea automatizată a comenzilor de pe esteto.ro

vanzari prin marketplace

Preluarea produselor și procesarea comenzilor din marketplace-ul Carrefour, sincronizare stocuri.

vanzari prin marketplace

Transmitem lista ta de produse împreună
cu poze, caracteristici, descrieri din aplicația
de gestiune direct pe OLX.

vanzari prin marketplace

Preluarea listei de produse
și a comenzilor de pe vivre.ro
și actualizarea stocului




Preluăm lista de produse împreună cu poze și descrieri, comenzile și trimitem stocul actualizat în timp real


Dacă nu vezi marketplace-ul pe listă, îl putem implementa! Trimite-ne un mesaj pentru a confirma!

Cere cont demo

Compară prețurile

 

Procesul de interconectare și funcționalitate vânzări prin marketplace

Fiecare interconectare cu un marketplace se activează separat. În cele mai multe cazuri este necesar să ai deja un cont pe marketplace-ul extern, iar pe unele dintre acestea trebuie să fie deja produsele încărcate în sistem, întrucât la prima interconectare se vor prelua produsele de pe sistemul extern astfel:

  • pentru produsele noi, se va crea automat o fișă pentru fiecare produs, în care se vor prelua toate detaliile acestuia
  • pentru produsele existente în ERP care au același cod ca cele din marketplace, se va lega produsul extern cu cel din ERP (în cazul în care același produs apare pe mai multe marketplace-uri și are același cod, se va lega de fișa din nomenclator, iar la transmiterea stocurilor, se va transmite către toate marketplace-urile).

Preluarea comenzilor

Comenzile de pe toate markeplace-urile conectate sunt automat preluate în program și în funcție de setările efectuate se poate emite automat și avizul de livrare ce scade produsele de pe stoc iar noul stoc este transmis înapoi către toate site-urile conectate. Astfel se evită comenzile pentru care nu există acoperire de stoc.

Cu doar câteva click-uri poți emite facturile, garanțiile, AWB-urile și alte documente aferente pe care le poți imprima ușor și rapid cu Printer Queues

Transmiterea stocurilor către site-uri externe interconectate

La fiecare schimbare de stoc (recepție, vânzare, transfer, consum), pe baza codului produs, programul vede dacă un produs este conectat cu un produs de pe marketplace și plasează noul stoc într-un șir de transmisie (push queue).

Stocurile sunt sincronizate în timp real, acestea fiind transmise în fundal o dată pe minut, astfel nu este încetinit procesul de lucru cu programul, iar stocurile sunt automat actualizate pe toate marketplace-urile conectate.

În același timp puteți efectua vânzări și din magazinele fizice, iar schimbările de stoc sunt automat sincronizate cu sistemele externe.

Care sunt beneficiile utilizării unui soft de vânzări prin marketplace?

  • Toate comenzile tale intră într-un soft centralizat și le poți procesa dintr-un singur loc.
  • Toate site-urile tale și markeplace-urile de pe care vinzi au sincronizate stocurile din magazin sau din depozit.
  • Poți genera certificat de garanție pentru facturi, care include seriile facturate.
  • Poți atașa certificate de garanție, broșuri la produsele vândute.
  • Poți publica produsele tale existente direct pe eMag Marketplace.
  • Selectezi mai multe comenzi deodată și generezi factura/ AWB-ul pentru toate.
  • Selectezi mai multe comenzi sau facturi și listezi toate documentele atașate: aviz, pickerlist, factură, awb, broșuri, certificat de garanție.

Tutoriale configurare și utilizare

Interconectare eMAG Marketplace

Publicare produse pe eMAG Marketplace

Interconectare cel.ro

Interconectare shopify.com

Interconectare esteto.ro

Videotutorial utilizare program vânzări prin marketplace

vanzari prin marketplace

vanzari prin marketplace
Model factură fiscală cu chitanță

Cere un cont demo gratis!

Ce spun clienții noștri despre experiența cu softul oferit de noi:

“Posibilitatea ca partenerii sa vada stocul in timp real si sa plaseze comenzile online a redus considerabil timpul care se aloca convorbirilor telefonice pentru verificare si rezervare.si alte multe avantaje care le aduce prin setarile produselor,Factura se emite doar electronic si se trimite partenerului nefiind necesara o trimitere fizic catre clienti.”
~ Ceramica Stil SRL ~

“Factorul care m-a inspirat sa va contactez a fost sincronizarea stocurilor cu emag, prima impresie despre aplicatie a fost foarte foarte buna, imi place in primul rand ca functioneaza cum ati spus ca functioneaza, BOCP cred ca ma va ajuta mult in managementul comenzilor si al stocurilor.”
~ Client care doreste pastrarea anonimatului ~

“Daca as recomanda programul as evidentia structura lui, este foarte buna, din punctul meu de vedere si in al doilea rand disponibilitatea lui de pe orice device.”
~ Supplier Akt ~

” Interfata este prietenoasa fara prea multe complicatii. Mai bun decat ceea ce am folosit, consumam ceva mai mult timp sa introduc datele in 3 aplicatii. “
~ VEGA SRL ~

Întrebări frecvente despre sincronizarea cu programul de vânzări prin marketplace:

In momentul de fata noi avem urcate in emag cateva din produsele noastre ( aproximativ 60-70 de produse ). In momentul sincronizarii se vor urca si restul produselor din nomenclatorul nostru?

Nu, doar preluam produsele, sa aveti grija sa aveti acelasi cod produs ca si in bocp, in caz contrar se vor duplica produsele. Pentru emag avem si o optiune manuala pentru a publica produsele din ERP.

Dupa sincronizare putem seta sa se actualizeze in emagmarketplace prin feed doar stocul? Si doar ptr produsele care sint urcate in emag ( cele 60 – 70 de produse )?

Da, softul va trimite stocurile doar la produsele conectate de pe un site sau marketplace

Daca vom mai urca sa zicem inca 10 produse in emag…le putem bifa si pe acestea ptr actualizare automata a stocului?

Orice produs adaugat ulterior pe orice site conectat se va prelua automat si in ERP, nu mai este necesara bifarea. Dupa ce se preia un produs, si este activa trimiterea stocului catre acea destinatie, produsul va fi sincronizat automat, deci pot fi adaugate ulterior produse pe eMag sau alt site pentru a fi automat sincronizate

Am observat ca exista un tab lista produse apoi in acesta un tab “importa in BOCP” nomenclatorul de produse. Dupa import se vor prelua descrieri / titluri de produse / preturi etc in program? Adica avem produsul x in bocp si acelasi produs x in emag insa cu o descriere un pic diferita / cu alt pret sau cu un titlu putin modificat…. produsul x din bocp va prelua produsul x din emag sau invers? Sau raman diferite…?

Preluam titlul, descrierea si pozele produselor doar in cazul in care produsul nu este inca definit, daca exista deja, nu suprascriem astfel denumirile produselor pot fi diferite pe diverse site-uri pe care se vand.

Daca facem actualizare la unul din produse din BOCP – produs care se afla si in emag – ( schimbam poza / si codul ) actualizarea se va face automat si in emag? Sau trebuie facuta separate manual?

Implicit nu trimitem modificarile la produsele editate, doar in cazul in care s-a publicat din BOCP produsul prima data. Aici putem gasi solutii de automatizare, dar avand in vedere ca fiecare site poate avea o descriere diferita, nu trimitem textele spre actualizare

Cere un cont demo

Sincronizare BOCP cu alte platforme ecommerce

Atenție: acest produs este pentru tine dacă ai deja un site sau intenționezi să creezi un site pe o platformă gratuită cum ar fi Magento, Opencart, WordPress WooCommerce sau prestashop! Noi vom instala un conector pe site-ul tău și putem prelua toate comenzile în ERP. Așadar vom prelua lista de produse și vom ține stocurile sincronizate cu gestiunea și vânzările în magazin sau din depozit!

Subiectul e prea tehnic pentru tine?

Echipa noastră se ocupă de interconectări și putem interconecta orice site! Te putem sfătui pe subiect și îți oferim consultanță pentru a găsi soluții pentru procesul tău de vânzări online și offline.Cere un cont demo

“Cu ce se mănâncă” interconectarea cu un site?

Business Online Control Panel, pune la dispoziția clienților un serviciu API prin care se pot sincroniza datele din aplicație cu alte sisteme ERP sau magazine virtuale.

Platforme OpenSource pentru care avem deja conector implementat

preluare comenzi shopify, magento, opensource, prestashop, wordpress, facturare, actualizare stoc, AWB

Serviciul de interconectare cu alte platforme oferit de REAL LIFE SRL

În anumite cazuri oferim un serviciu de interconectare a softului nostru de gestiune și vânzări cu o soluție ecommerce de exemplu opencart, woocommerce, etc, contra cost.

În cadrul serviciului, sincronizarea se face în felul următor:

  • produsele existente de pe site vor fi importate automat și în gestiune
  • noile produse trebuie prima dată adaugate pe site, și automat se adaugă și în BOCP
  • stocul se recepționează în BOCP
  • adaugarea unui produs în BOCP NU se va sincroniza și către site, astfel în BOCP pot exista produse care sunt prelucrate doar în BOCP și nu apar pe site
  • la o comandă finalizată se va adăuga clientul și în BOCP iar vânzarea se va procesa automat în modulul Comenzi, produsele vor fi scăzute automat, fiind necesar doar emiterea facturii fiscale finale din BOCP.
  • dacă este nevoie se poate emite și factura proformă pentru comandă.

Pentru mai multe detalii accesează pagina de Importare și sincronizare produse

Ofertă specială Sărbători 2020
×