COMMING SOON- Preluare comenzi de pe Decathlon

Funcționalitățile implementării

  • preluare listă de produse de pe Decathlon
  • preluare poze și caracteristici produse
  • preluare comenzi
  • actualizare stoc în timp real
  • emitere factură pentru comenzile de pe Decathlon
  • emitere AWB pentru comenzile de pe Decathlon

Este necesar să ai deja un cont pe Decathlon marketplace, iar dacă ai deja produsele încărcate în sistem, la prima interconectare se vor prelua produsele de pe sistemul extern astfel:

  • pentru produsele noi, se va crea automat o fișă de produs, în care se vor prelua toate detaliile acestuia
  • pentru produsele existente în CloudSales ERP care au același cod ca cele din marketplace, se va lega produsul extern cu cel din ERP (în cazul în care același produs apare pe mai multe marketplace-uri și are același cod, se va lega de fișa din nomenclator, iar la transmiterea stocurilor, se va transmite către toate marketplace-urile).

Procesarea comenzilor

Comenzile de pe orice marketplace conectat sunt preluate în program și în funcție de setările făcute se poate emite automat și avizul de livrare ce scade produsele de pe stoc iar noul stoc este transmis înapoi către toate site-urile conectate. În acest fel se evită comenzile pentru care nu există stoc.

În câteva secunde poți emite facturile, garanțiile, AWB-urile și alte documente aferente pe care le poți imprima fără prea mult efort cu Printer Queues

Transmiterea stocurilor către site-uri externe interconectate

Stocurile sunt sincronizate în timp real, de fiecare dată când se înregistrează o mișcare (recepție, vânzare, transfer, consum) acestea fiind transmise în fundal o dată pe minut.

În același timp se pot efectua vânzări și din magazinele fizice, iar schimbările de stoc sunt automat sincronizate cu sistemele externe.

Pentru mai multe detalii legate de soluțiile oferite de CloudSales ERP, programează o discuție cu consultanții noștri!

Metode de transport pe magazinul tău online CloudMart

În ultimii ani comerțul online nu a însemnat doar achiziționarea de îmbrăcăminte sau cosmetice. Comerțul online a ajuns la nivelul în care se comandă de la electrice și electrocasnice, până la mobilă și chiar utilaje grele. Livrarea acestor mărfuri poate fi anevoioasă și uneori poate însemna pierderi la costurile de livrare dacă acestea nu sunt definite clar pe magazinul virtual al comerciantului.

În general, costurile de livrare sunt suportate de client, asta, dacă nu sunt specificate alte condiții.

Costurile de livrare sunt stabilite de fiecare curier în funcție de greutatea mărfii livrate și în funcție de distanța sau țara de livrare. De aceea este important ca și platforma pe care este construit webshop-ul tău să permită definirea prețurilor de livrare în funcție de pragurile de greutate.

Cum setez costurile de livrare în platforma CloudMart?

Pe platforma CloudMart poți defini mai multe prețuri de livrare în funcție de plajele de greutate și care pot fi limitate la o anumită țară sau la mai multe țări, fie din Uniunea Europeană sau din afara acesteia.

Pentru o plajă de greutate, de exemplu între 5 și 10 KG, poți defini prețuri diferite de livrare în funcție de zonă sau de curier. Și ca să nu trebuiască pentru fiecare plajă sau preț diferit să definești și să setezi câte o modalitate nouă de transport, poți crea una singură pe care apoi să o clonezi și doar să editezi câmpurile de greutate și de preț.

De unde vor știi clienții prețul final de livrare?

În primul rând, dacă ai definită în platformă greutatea fiecărui produs, în momentul plasării comenzii, se va totaliza greutatea tuturor produselor din comandă și astfel se va lua în considerare plaja setată în care se încadrează greutatea mărfii comandate.

Apoi, în funcție de țara pe care o selectează clientul, îi vor fi afișate doar acele opțiuni de livrare în care se încadrează, va putea alege opțiunea dorită și astfel costul transportului se va afișa ca rând separat pe comandă. Acesta va fi automat calculat la totalul sumei de plată a comenzii.

Descoperă și restul funcționalităților oferite de platforma noastră ecommerce!

Programează o discuție cu consultanții noștri și alege soluția potrivită pentru tine!

Implementare platforma Etsy- comming soon

Lucrăm la o nouă implementare; preluarea comenzilor de pe platforma Etsy.

Funcționalitățile implementării

  • preluare listă de produse de pe Etsy
  • preluare poze și caracteristici produse
  • preluare comenzi
  • actualizare stoc în timp real
  • emitere factură pentru comenzile din Etsy
  • emitere AWB pentru comenzile din Etsy

Fiecare interconectare cu un marketplace se activează separat. În general este necesar să ai deja un cont pe marketplace-ul extern, iar pe unele dintre acestea trebuie să fie deja produsele încărcate în sistem, întrucât la prima interconectare se vor prelua produsele de pe sistemul extern astfel:

  • pentru produsele noi, se va crea automat o fișă de produs, în care se vor prelua toate detaliile acestuia
  • pentru produsele existente în CloudSales ERP care au același cod ca cele din marketplace, se va lega produsul extern cu cel din ERP (în cazul în care același produs apare pe mai multe marketplace-uri și are același cod, se va lega de fișa din nomenclator, iar la transmiterea stocurilor, se va transmite către toate marketplace-urile).

Preluarea comenzilor

Comenzile de pe toate markeplace-urile conectate sunt automat preluate în program și în funcție de setările efectuate se poate emite automat și avizul de livrare ce scade produsele de pe stoc iar noul stoc este transmis înapoi către toate site-urile conectate. Astfel se evită comenzile pentru care nu există acoperire de stoc.

Cu doar câteva click-uri poți emite facturile, garanțiile, AWB-urile și alte documente aferente pe care le poți imprima ușor și rapid cu Printer Queues

Transmiterea stocurilor către site-uri externe interconectate

La fiecare schimbare de stoc (recepție, vânzare, transfer, consum), pe baza codului produs, programul vede dacă un produs este conectat cu un produs de pe marketplace și plasează noul stoc într-un șir de transmisie (push queue).

Stocurile sunt sincronizate în timp real, acestea fiind transmise în fundal o dată pe minut, astfel nu este încetinit procesul de lucru cu programul, iar stocurile sunt automat actualizate pe toate marketplace-urile conectate.

În același timp puteți efectua vânzări și din magazinele fizice, iar schimbările de stoc sunt automat sincronizate cu sistemele externe.

Care sunt beneficiile utilizării unui soft de vânzări prin marketplace?

  • Toate comenzile tale intră într-un soft centralizat și le poți procesa dintr-un singur loc.
  • Toate site-urile tale și marketplace-urile de pe care vinzi au sincronizate stocurile din magazin sau din depozit.
  • Poți genera certificat de garanție pentru facturi, care include seriile facturate.
  • Poți atașa certificate de garanție, broșuri la produsele vândute.
  • Poți publica produsele tale existente pe anumite marketplace-uri
  • Selectezi mai multe comenzi deodată și generezi factura/ AWB-ul pentru toate.
  • Selectezi mai multe comenzi sau facturi și listezi toate documentele atașate: aviz, picker-list, factură, AWB, broșuri, certificat de garanție.

Consultă lista de marketplace-uri implementate!

Completează formularul, testează gratuit și vezi ce alte marketplace-uri sau platforme online mai avem implementate! Consultanții noștri sunt aici pentru tine!

Import facturi și încasări din SmartBill- coming soon

Pentru clienții care au nevoie mai mult decât un program de facturare, lucrăm la dezvoltarea unui nou import de facturi și încasări din SmartBill.

Acest import te ajută să urmărești în continuare ce facturi mai au de achitat clienții tăi către tine.

Importul va fi implementat conform modelului care se poate exporta din SmartBill.

Funcționalitate:

  • descarci din SmartBill facturile emise de către tine
  • cu copy/paste încarci în CloudSales ERP fișierul descărcat
  • emiți noi facturi din ERP-ul CloudSales, fără să pierzi istoricul vânzărilor

Înregistrează-te gratuit!

Descoperă celelalte funcționalități ale aplicației până la lansarea noii opțiuni!!!

Amenzi usturătoare – În cazul în care nu aplicați Directiva Omnibus!

Oare în câte domenii trebuie să fi specialist când deții un magazin online?

Știm bine că viața din online nu este mereu roz bon-bon, și nici pe departe ușoară! În afara faptului că trebuie să faci multitasking, mai bine spus trebuie să fi oarecum expert în multitasking, mai trebuie să fi și cu ochi-n patru pentru diferitele aspecte legislative – în sensul să te protejezi pe tine, dar în același timp să protejezi și partenerii tăi de afaceri, și pe toți cei care cumpără de la tine.

Respectul trebuie să fie reciproc!

Cunoști toate aspectele vânzării prin magazine online?

Unul dintre cele mai importante aspecte atunci când vinzi printr-un magazin online propriu sau prin diferite platforme marketplace, este să te asiguri că respecți toate normele legislative în vigoare, în special în ceea ce privește transparența, dublul standard și manipularea pieței.

Luna trecută, în Guvernul României a fost adoptată o nouă Ordonanță de Urgență prin care se transpune astfel și în legislația română, Directiva europeană Omnibus, care asigură consumatorilor din lumea digitală, drepturi similare cu ale celor care achiziționează bunuri sau servicii offline.

Actul normativ este încă în pregătire, însă este bine să ne pregătim pentru următoarele completarea a altor 3 legi : Legea 193/2000, legea 363/2007 și OUG 34/2014 – toate menite să protejeze consumatorii de bunuri și servicii!

La ce trebuie să fim atenți?

  1. Se interzice comercializarea produselor cu dublu standard de calitate – de ex. dacă unele mărfuri vândute în ambalaje identice în mai multe piețe UE, dar care au ingrediente diferite sau în cantități diferite în funcție de statul în care se comercializează.
  2. S-au introdus noi practici comerciale incorecte. Recenziile false sunt interzice prin lege :

Furnizarea de rezultate ca răspuns la o căutare efectuată online de către un consumator, fără a menționa în mod clar existența oricărei publicități plătite sau a oricărei plăți specifice pentru asigurarea unei încadrări pe o poziție mai bună în ierarhie a produselor în cadrul rezultatelor căutării.”;

Revânzarea de bilete către consumatori, în cazul în care comerciantul le-a achiziționat utilizând mijloace automate pentru a eluda orice limitare impusă privind numărul de bilete pe care o persoană le poate cumpăra sau orice altă regulă aplicabilă achiziționării de bilete.

Afirmarea faptului că recenziile privind un produs provin de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv produsul, fără a lua măsuri rezonabile și proporționale pentru a verifica dacă aceste recenzii provin de la consumatorii respectivi.

Prezentarea sau însărcinarea unei alte persoane juridice sau fizice cu prezentarea de recenzii sau recomandări false ca venind din partea unor consumatori ori prezentarea înșelătoare a recenziilor sau a recomandărilor unor consumatori pe platformele de comunicare socială pentru a promova anumite produse.”

3. Este obligatoriu să se ofere acces consumatorilor la toate recenziile privind produsele, și să indice modul în care garantează faptul că recenziile publicate provin de la consumatorii care au utilizat sau au achiziționat efectiv produsul.

Ce poți face în cazul în care te consideri înșelat? Odată ce actul normativ întră în vigoare și consumatorii sunt afectați se pot adresa autorităților după cum urmează:

  • înlocuirea, reducerea prețului sau încetarea contractului şi restituirea contravalorii produsului
    sau serviciului, după caz;
  •  despăgubiri pentru prejudiciul suferit de consumator;

în cazul în care se constată deficiențe în primele 30 de zile de la achiziția produsului sau serviciului, se dispune direct înlocuirea acestora.

Următoarele circumstanţe neexhaustive sunt luate în considerare pentru stabilirea măsurilor de remediere:

  •  gravitatea și natura practicii comerciale incorecte;

prejudiciul suferit de consumator.

ATENȚIE – Se dau AMENZI!

1. amendă de la 10.000 de lei la 100.000 de lei, pentru utilizarea practicilor comerciale incorecte

2. amendă de la 20.000 de lei la 100.000 de lei, pentru utilizarea practicilor comerciale înşelătoare

3. amenda de la 20.000 de lei la 100.000 de lei, pentru nerespectarea obligației comercianților de a informa într-un mod facil consumatorii cu privire la diferențierea bunurilor ca urmare a unor factori legitimi și obiectivi ( dublul standard de calitate)

4. amendă de la 10.000 de lei la 100.000 de lei, pentru utilizarea practicilor comerciale agresive

Mai aveți timp să vă faceți corecturile însă Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a început o amplă acțiune de control la nivel național în domeniul comerțului online, în ceea ce privește informațiile la care se face referire pe site-uri referitor la protecția și drepturile consumatorilor.

CloudSales ERP- agregatorul tău de comenzi de pe esteto.ro!

Cloudsales ERP gestiune stocuri si vanzari

Dorim să îți lărgim orizonturile de dezvoltare a afacerii tale, de aceea am integrat în cadrul ERP-ului CloudSales o mare parte din marketplace-urile din România; printre ele numărându-se și esteto.ro

Funcționalitățile integrării cu esteto.ro

  • preluare listă de produse de pe site
  • preluare poze, caracteristici, descrieri
  • preluare comenzi în CloudSales ERP
  • emitere factură cu un click
  • emitere AWB
  • actualizare stoc în timp real pe toate platformele conectate
  • modificările de preț efectuate în programul de gestiune, se pot transmite automat către esteto.ro
  • export facturi și recepții către programe de contabilitate

Beneficiile utilizării unui soft de vânzări prin marketplace

  • Toate comenzile tale intră într-un soft centralizat și le poți procesa dintr-un singur loc.
  • Toate site-urile tale și markeplace-urile de pe care vinzi au sincronizate stocurile din magazin sau din depozit.
  • Autogenerare certificat de garanție pentru facturi, care include seriile facturate.
  • Selectezi mai multe comenzi deodată și generezi factura/ AWB-ul pentru toate.
  • Selectezi mai multe comenzi sau facturi și listezi toate documentele atașate: aviz, picker-list, factură, AWB, broșuri, certificat de garanție.

Lista completă de marketplace-uri integrate în CloudSales ERP se poate consulta aici.

CloudSales ERP și viața devine mai ușoara!

Automatizează procesul de prelucrare a comenzilor și gestionează-ți afacerea dintr-un singur soft!

BOCP Connect: tu și furnizorul tău în același ERP

Lucrezi cu stocul furnizorului și plasezi zilnic comenzi către acesta?

CloudSales ERP a dezvoltat o automatizare care îți permite să plasezi o comandă către furnizor, iar aceasta se transmite în mod automat în contul partenerului tău, dacă și acesta folosește softul CloudSales ERP.

După primirea comenzii, partenerul tău îți emite factura fiscală cu un click, aceasta este transmisă în contul tău automat, iar tu o recepționezi simplu și rapid.

Scenariu de utilizare

  • clientul tău plasează o comandă, dar o parte din produse nu le ai pe stoc
  • tu le poți adăuga pe un necesar de comandat de la furnizor
  • la sfârșitul zilei, plasezi o comandă furnizor pe baza necesarului de comandat
  • furnizorul tău primește direct în contul lui comanda ta
  • emite o factură către tine
  • factura fiscală apare automat în contul tău, la secțiunea facturi de recepționat
  • cu un click tu recepționezi marfa
  • programul îți arată pentru care comandă de la client a venit marfa
  • onorezi comanda și emiți factura, toate asta doar în câteva minute

E atât de simplu să îți conduci afacerea cu CloudSales ERP!

Programează o discuție cu consultanții noștri și află cum îți poate ușura CloudSales ERP munca!

Te-ai gândit să îți deschizi o afacere prin dropshipping?

Dropshippingul se referă la comerțul online realizat prin intermediul unui furnizor care livrează marfa în numele companiei tale. Cu alte cuvinte, furnizorul tău stochează produsele și le livrează în momentul în care clientul tău îți plasează o comandă.

Înainte de a începe acest tip de business trebuie să alegi cu atenție produsele pe care le vei comercializa și să cauți furnizori serioși. Pe lângă aceste lucruri, trebuie să investești și tu timp în descrierile produselor și în campanii de marketing.

Care sunt avantajele dropshipping-ului?

  • trebuie doar să îți creezi un magazin online
  • nu trebuie să investești în stocuri
  • nu ai nevoie de spații de depozitare
  • poți lucra de oriunde
  • poți testa piața cu diferite categorii de produse

Dropshippingul prezintă totuși și unele dezavantaje:

  • nu ai control asupra calității produselor
  • concurența este destul de mare
  • profitul nu este foarte mare
  • riști ca furnizorul tău să nu livreze comanda la timp

Iată care sunt soluțiile propuse de noi, dacă ai ca și activitate dropshipping-ul:

  1. Putem să îți creăm un magazin online, gata să vândă în mai puțin de 48h
  2. Pentru tine am dezvoltat un modul de dropshipping prin care poți urmări comenzile pe care le trimiți furnizorilor cu care lucrezi.

Funcționalitate modul dropshipping

  • preluare comenzi de pe site-ul construit de noi sau de pe orice site conectat la ERP
  • adăugare produse lipsă pe un necesar de comandat
  • emitere factură și AWB pentru comandă
  • plasare comandă către furnizor pe baza necesarului de comandat
  • trimitere factură și AWB către furnizor
  • recepționare marfă cu un click
  • onorare necesar pe comenzi

Vrei mai multe detalii despre funcționalități?

Testează gratuit soluția noastră pentru dropshipping!

Actualizări termeni și condiții certificate de garanție

Având în vedere creșterea vânzărilor online de bunuri și a evoluției tehnologice, la nivelul Uniunii Europene a fost necesară o acțiune pentru a asigura un nivel de protecție ridicat al consumatorilor și pentru a spori securitatea juridică în ceea ce privește normele aplicabile contractelor de vânzare, care implicit contribuie la sporirea încrederii consumatorilor și a vânzătorilor.

Astfel, de la 1 Ianuarie 2022 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență nr. 140 din 28 Decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri prin care se abrogă Legea nr 449 din 12 Noiembrie 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Această ordonanță se aplică contractelor încheiate începând cu 1 Ianuarie 2022.

Pe această cale îi invităm pe clienții noștri să se informeze și să își actualizeze prevederile certificatelor de garanție dacă se consideră că este cazul conform ordonanței în vigoare.

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/250044

Pe scurt, această nouă ordonanță se referă la cerințele de conformitate ale bunurilor comercializate, care trebuie îndeplinite pentru a fi în conformitate cu contractul de vânzare încheiat, la măsurile corective care trebuie întreprinse în caz de neconformitate și drepturile consumatorilor, precum și la garanțiile comerciale și ce trebuie să includă un certificat de garanție comercială.

CloudSales ERP, agregator de comenzi Emag marketplace

Ce presupune sincronizarea cu Emag marketplace?

Înainte de a prelua comenzile de pe eMag marketplace, trebuie preluate următoarele lucruri:

  • categorii de produse
  • caracteristici produse
  • lista de produse
  • nomenclatoare interne
  • listă curieri

Știm cât de important este să onorezi comenzile în cel mai scurt timp așa că am revizuit fluxul de lucru astfel:

  • la prima sincronizare se preia lista de produse de pe Emag împreună cu poze, descrieri și caracteristici
  • apoi se sincronizează curierii configurați în contul Emag
  • după care se preiau comenzile plasate pe marketplace
  • CloudSales ERP oferă posibilitatea de a genera automat bonurile de vânzare (documentul care scade stocul) și factura fiscală dintr-o serie preferată, predefinită
  • în acest moment se trimite în timp real stocul actualizat către Emag marketplace și orice altă platformă online conectată la ERP
  • după emiterea facturii, cu un click se emite AWB-ul pentru una sau mai multe comenzi deodată
  • factura, AWB-ul și garanția (dacă există) se trimit automat în contul de client pe Emag marketplace
  • timpul tău este prețios, așa că am introdus posibilitatea de imprimare multiplă a documentelor (factură, AWB și garanție sau manual de utilizare), toate se listează împreună cu un singur click

De ce să te limitezi doar la Emag marketplace?


Pentru ca tu să îți poți extinde afacerea, am implementat diverse marketplace-uri, de unde preluăm comenzile și lista de produse, astfel poți procesa din aceeași interfață unificată toate comenzile.

Amintesc câteva marketplace-uri integrate în CloudSales ERP:

  • cel.ro
  • vivre
  • esteto.ro
  • carrefour market
  • OLX
  • fashionUp

Lista completă de marketplace-uri și platforme online care pot fi conectate la ClodSales ERP se poate consulta aici https://www.cloudsales.ro/vanzari-prin-marketplace/

Suntem entuziasmați să anunțăm că în viitorul apropiat vom integra în platforma noastră Amazon, Etsy și Dechatlon!

Automatizează procesul de prelucrare a comenzilor!

Nu mai pierde timpul cu procesarea comenzilor din diferite platforme! Centralizează toate comenzile într-un singur ERP și economisește timp prețios!

×