CloudBill facturier online și CloudGest gestiune stocuri și vânzări sunt o parte integrată a aplicației CloudSales ERP.

În continuare vă prezentăm trei pachete pe care le puteți achiziționa în cadrul unui abonament lunar, semi-anual sau anual.

facturier gratuit, chitantier, vanzari
CloudBill 100

FREE

Facturier online gratuit limitat la 100 de facturi și chitanțe pe lună cu evidența încasărilor.

  • 100 facturi/lună
  • 100 chitanțe/lună
  • Agendă contacte
  • Predefinire servicii
  • Alerte prin email
facturier, chitantier, vanzari
CloudBill

5€/lună

Facturier online nelimitat care include printre altele și registru de casă, scadențar facturi și chitanțier.

  • Facturi nelimitate
  • Cash management
  • Opțiune plată online
  • Alerte plăți
  • Nomenclator produse
software ERP gestiune stoc si vanzari online cu optiune de conectare la vanzari in magazin si site
CloudGest

15€/lună

Soft de gestiune și vânzări online util firmelor ce doresc sa vândă rapid și să poată urmări stocurile.

  • Gestiune – vânzări
  • Include facturier
  • Cash management
  • Rapoarte contabilitate
  • Bon de transfer

Alege pachetul care consideri că se potrivește nevoilor tale comparând opțiunile incluse în fiecare pachet conform tabelului de mai jos.

Tabel comparativ pachete:

CloudBill 100CloudBillCloudGest
Utilizatori155
Puncte de lucru111
Limită produse2000 produse2000 produse2000 produse
Facturare / VânzăriOKOKOK
Registru de casaNot OKOKOK
Plata cu cardulOKOKOK
Import lista produseNot OKOKOK
Recepții marfăNot OKNot OKOK
Suport telefonic instruire inițială – gratuit**10 min30 min1 oră
Suport tehnic prin ticheteNelimitatNelimitatNelimitat
PretFREE5€15€

** Suport telefonic suplimentar oferim conform grilei de pachete de aici.

Prețurile sunt exprimate în Euro, nu includ TVA și se achită lunar, la cursul BNR utilizat la emiterea facturii.

Pentru plata abonamentelor în avans pe 6 sau 12 luni, oferim discounturi de 5% respectiv 10%.

Costuri mărire limite la pachete

  • punct de lucru adițional 10€/lună
  • utilizator adițional 2€/lună
  • limită produse 1€/lună/1000 produse

Extraopțiuni care se pot activa contra-cost la pachete

Extraopțiuni la CloudBill 100PrețExtraopțiuni la CloudBill nelimitatPrețExtraopțiuni la CloudGestPreț
Vânzări prin POS cu casa de marcat5€/lună*Vânzări prin POS cu casa de marcat5€/lună*
CRM Workmanager Basic30€/lunăCRM Workmanager Basic30€/lună
CRM Workmanager Plus49€/lunăCRM Workmanager Plus49€/lună
CRM Dispecerat Service49€/lunăCRM Dispecerat Service49€/lună
Document management5€/lunăDocument management5€/lună
Ofertare și comenzi5€/lunăOfertare și comenzi5€/lună
Export contabilitate3€/lunăExport contabilitate3€/lună

*La aceste abonamente se percep costuri pentru serviciile de instalare astfel:

  • Instalare server POS, conectare casă de marcat și drivere de comunicație – 25€/serviciu
  • Conectare casă de marcat adițională – 10€/serviciu
×