CRM Workmanager Service Software este o aplicație online pentru administrarea procesului de reparații, service echipamente și evidență fișe de service.

BOCP Workmanager

€35*/lună

Software pentru urmărirea procesului de preluare echipamente de la clienți, fișe de service cu serie unică, reparații, deviz de lucru și facturare, istoric reparații în service cu punct de lucru fizic

  • Service Software
  • Facturi nelimitate

€54.5*/lună

Software pentru urmărirea procesului de reparații echipamente cu etape de evaluare, ofertare și totalizare costuri, generare contracte. Include extraopțiunea Service Extern

  • Workmanager Simplu
  • Document Management

*Acest pachet are o taxă inițială de activare.

Taxa de activare acoperă suportul de instruire pentru configurarea modulului și amortizarea costurilor de realizare. Acest modul fiind foarte complex necesită în unele cazuri configurări adiționale.

Workmanager SimpluWorkmanager Plus
Utilizatori
2 recepționiști + 3 tehnicieni
5€/lună/tehnician adițional
2 recepționiști + 3 tehnicieni
5€/lună/tehnician adițional
Puncte de lucru1
10€/lună/punct de lucru adițional
1
10€/lună/punct de lucru adițional
Spațiu stocare2 GB2 GB
Gestiuni private/utilizator (dacă este activat CloudGest)OKOK
Suport telefonic instruire inițială**10 ore15 ore

Alege pachetul CRM Workmanager Service Software care consideri că se potrivește nevoilor tale comparând opțiunile incluse în fiecare pachet conform tabelului de mai jos.

Tabel comparativ cu opțiunile și facilitățile incluse în fiecare tip de licență:

Workmanager SimpluWorkmanager Plus
Bază de date cliențiOKOK
Fișe per echipamentOKOK
Fișe service per incidentOKOK
Proces verbal preluare în serviceOKOK
Proces verbal returnare la clientOKOK
Status personalizabilOKOK
Alerte cliențiOKOK
Urmărire manopere efectuateOKOK
Mai mulți utilizatoriOKOK
Utilizatori cu drepturi de accesOKOK
Istoric reparații per echipamentOKOK
Raport reparații per tehnicianOKOK
Producatori, modele și serii predefiniteOKOK
Statusuri predefinite personalizabileOKOK
Probleme personalizabileNot OKOK
Tipuri de echipamente personalizabileNot OKOK
Etapă de evaluareNot OKOK
Servicii comandate predefiniteNot OKOK
Puncte de verificat per tip echipamentNot OKOK
Defecte predefinite constatate la fiecare punct verificatNot OKOK
Cauze posibile pentru defecte predefiniteNot OKOK
Listă cu piese necesare de înlocuitNot OKOK
Listă cu piese de recondiționatNot OKOK
Introducere constatări inițialeNot OKOK
Trimitere alerte e-mail din aplicațieOKOK
Rapoarte cu lucrări efectuate, fișe în service, piese utilizate, etc.OKOK
Conectare cu website, formular online de verificare stadiu (clientul primește cod acces)OKOK
Sabloane documente personalizabileOKOK
Câmpuri bază de date personalizabileOKOK
Alerte reparații neefectuate la timpOKOK
Alerte cu întrebări pentru cliențiOKOK
Modul Facturier + Chitanțier OnlineOKOK
Modul Facturi ProformeOKOK
Modul RegistraturăNot OKOK
Modul Ofertare și ComenziNot OKOK
Statistici avansate per tip reparațieNot OKOK
Urmărire echipamente ireparabile din cauza lipsei de piese compatibileNot OKOK
Încărcare poze la fiecare fisă service*OKOK
Încărcare poze la fiecare problemă identificată la etapa de evaluare*Not OKOK

Prețurile sunt exprimate în Euro, nu conțin TVA și se achită lunar, la cursul BNR utilizat la emiterea facturii.

Pentru plata în avans a abonamentelor pe 6 sau 12 luni, oferim discounturi de 5% respectiv 10%.

** Suport telefonic suplimentar oferim conform grilei de pachete de aici.

×