
Pentru ca ERP-ul nostru de vânzări CloudSales să fie complet, iar tu să ai toate informațiile referitoare la clienții tăi, am implementat posibilitatea de a configura canalele prin intermediul cărora faci vânzările.
De ce este important acest aspect?
Tu știi care dintre canalele tale de vânzări are cea mai bună rată de conversie și care îți aduce cel mai bun profit?
În primul rând vei știi exact pe care dintre platformele online comandă clienții tăi și pe care trebuie să îți îmbunătățești strategia de marketing.
În al doilea rând ai posibilitatea să observi performanța canalelor tale de vânzări. De exemplu, să spunem că deții trei puncte de lucru magazine fizice în locații diferite și prin urmărirea canalelor de vânzări în ERP ai observa că într-unul dintre magazine vânzările tale sunt cu 30% mai crescute decât în celelalte două. Vei putea știi astfel că este nevoie de o analiză diferențială și care sunt măsurile pe care trebuie să le întreprinzi pentru a crește vânzările și în celelalte două puncte de lucru.
Cum funcționează?
În ERP-ul de vânzări CloudSales se pot configura canalele de vânzări dorite, ca de exemplu Emag marketplace, Online Shop, magazin fizic, etc. evidențiate pe culori pentru o mai bună urmărire a surselor vânzărilor tale.
De asemenea poți verifica câți clienți ai de pe un anumit canal de vânzări prin filtrare pe fiecare canal în parte.