Lucrezi cu stocul furnizorului și plasezi zilnic comenzi către acesta?

CloudSales ERP a dezvoltat o automatizare care îți permite să plasezi o comandă către furnizor, iar aceasta se transmite în mod automat în contul partenerului tău, dacă și acesta folosește softul CloudSales ERP.

După primirea comenzii, partenerul tău îți emite factura fiscală cu un click, aceasta este transmisă în contul tău automat, iar tu o recepționezi simplu și rapid.

Scenariu de utilizare

  • clientul tău plasează o comandă, dar o parte din produse nu le ai pe stoc
  • tu le poți adăuga pe un necesar de comandat de la furnizor
  • la sfârșitul zilei, plasezi o comandă furnizor pe baza necesarului de comandat
  • furnizorul tău primește direct în contul lui comanda ta
  • emite o factură către tine
  • factura fiscală apare automat în contul tău, la secțiunea facturi de recepționat
  • cu un click tu recepționezi marfa
  • programul îți arată pentru care comandă de la client a venit marfa
  • onorezi comanda și emiți factura, toate asta doar în câteva minute

E atât de simplu să îți conduci afacerea cu CloudSales ERP!

Programează o discuție cu consultanții noștri și află cum îți poate ușura CloudSales ERP munca!

×