Funcționalitățile implementării
- preluare listă de produse de pe Decathlon
- preluare poze și caracteristici produse
- preluare comenzi
- actualizare stoc în timp real
- emitere factură pentru comenzile de pe Decathlon
- emitere AWB pentru comenzile de pe Decathlon
Este necesar să ai deja un cont pe Decathlon marketplace, iar dacă ai deja produsele încărcate în sistem, la prima interconectare se vor prelua produsele de pe sistemul extern astfel:
- pentru produsele noi, se va crea automat o fișă de produs, în care se vor prelua toate detaliile acestuia
- pentru produsele existente în CloudSales ERP care au același cod ca cele din marketplace, se va lega produsul extern cu cel din ERP (în cazul în care același produs apare pe mai multe marketplace-uri și are același cod, se va lega de fișa din nomenclator, iar la transmiterea stocurilor, se va transmite către toate marketplace-urile).
Procesarea comenzilor
Comenzile de pe orice marketplace conectat sunt preluate în program și în funcție de setările făcute se poate emite automat și avizul de livrare ce scade produsele de pe stoc iar noul stoc este transmis înapoi către toate site-urile conectate. În acest fel se evită comenzile pentru care nu există stoc.
În câteva secunde poți emite facturile, garanțiile, AWB-urile și alte documente aferente pe care le poți imprima fără prea mult efort cu Printer Queues
Transmiterea stocurilor către site-uri externe interconectate
Stocurile sunt sincronizate în timp real, de fiecare dată când se înregistrează o mișcare (recepție, vânzare, transfer, consum) acestea fiind transmise în fundal o dată pe minut.
În același timp se pot efectua vânzări și din magazinele fizice, iar schimbările de stoc sunt automat sincronizate cu sistemele externe.