Ce este CloudSales ERP?
CloudSales este un mini-ERP de vânzări care urmărește vânzările și stocurile din mai multe puncte de lucru, din magazine fizice sau online, inclusiv marketplace-uri și le centralizează într-o singură interfață de administrare.
Platforma este compusă din mai multe CRM-uri, care acoperă diverse domenii de activitate:
- vânzări cu casa de marcat în mai multe puncte de lucru fizice
- vânzări online pe diferite marketplace-uri sau platforme ecommerce
- vânzări atât în puncte de lucru fizice, cât și online
- vânzări produse compuse, produse finite, pe bază de rețete predefinite
- vânzări în sistem de dropship
- vânzări B2B
- sistem de achiziții de la furnizor
- vânzări produse din feed-uri furnizori
- soluții pentru reparații service pe teren sau la sediu
Ce soluții îți oferim?
- prelucrare comenzi multiple, emiți factura și AWB-ul în câteva secunde, apoi le imprimi împreună cu toate documentele atașate (garanție, pickerlist, manual de utilizare, etc)
- fiind o soluție în cloud, stocul se actualizează în timp real și se transmite către toate site-urile tale, marketplace-uri sau magazine fizice conectate la ERP
- este compatibil cu orice casă de marcat, scanner cu sistem Android sau cântar cu USB
- adaugi produsele fără stoc pe un necesar de comandat și trimiți comanda la furnizor cu câteva click-uri
- îți permite să lucrezi în sistem de dropship sau cu stocul furnizorului
- auto-emitere facturi fiscale și AWB-uri pe baza regulilor definite de tine
- trimitere automată alerte clienți prin email și SMS pentru emitere facturi și reamintiri de plată, generare AWB, statusuri comenzi plasate, etc.
- urmărire comisioane agenți vânzări
Iată propunerea noastră!
Profită de 20% DISCOUNT în perioada 01-31 Decembrie, la toate licențele CloudSales ERP, enumerate mai jos:
- CloudSales ERP vânzări (preluare și facturare comenzi marketplace, site-uri externe, vânzări cu casa de marcat, emitere AWB)
- CRM Producție (urmărirea liniei de producție, definire rețete, obținere produse finite sau kit-uri, facturare, definire și alocare task-uri)
- CRM Prestări servicii (facturare servicii)
- CRM Agenți vânzări (definire agenți, setare și urmărire comisioane agenți, facturare, gestiune)
- CRM Workmanager (reparații service)
- CRM Dispecerat service (reparații pe teren)
- CRM Client Management (urmărire discuții clienți, oferte de preț, contracte)
- CRM Document Management (emitere contracte și diferite documente)
*Discount-ul nu se aplică la facilități sau module noi realizate la comandă!
*Discount-ul nu se cumulează cu alte discount-uri!
Abonamentele se vor reînnoi la preț întreg, conform grilei de discount:
- 5% pentru plata pe 6 luni
- 10% pentru plata pe 12 luni
- 20% pentru plata pe 24 luni
Cum poți beneficia de discount?
- Cere un cont demo gratuit, la oricare dintre soluțiile enumerate mai sus până în data de 31.12.2022
- Testezi gratuit până la data de 15.01.2023 fără nici un angajament și vezi dacă ți se potrivește
- În perioada de testare beneficiezi de suport gratuit telefonic și prin email, precum și de un tur virtual al aplicației
- Dacă până la data de 15.01.2023 plasezi comanda fermă și achiți prima factură, vei primi discount-ul special pe prima perioadă facturată
Profită acum de reducerile excepționale și descoperă cum te poate ajuta un sistem ERP să elimini greșelile umane și să crești productivitatea echipei tale!