Am integrat în ERP-ul nostru de vânzări CloudSales, preluarea comenzilor de pe platforma ecommerce Avanticart.
Preluare informații de pe Avanticart:
- preluare listă de produse
- preluare imagini
- preluare caracteristici produse
- preluare descrieri produse
- preluare comenzi
- preluare servicii de personalizare (dacă există)
- preluare fond în cazul personalizărilor
- preluare imagini atașate comenzii
Transmitere informații din CloudSales ERP către Avanticart:
- actualizare stoc în timp real
- trimitere factură fiscală
- transmitere preț de vânzare, preț recomandat sau preț cu adaos
La conectarea inițială cu site-ul se va prelua nomenclatorul de produse astfel:
- pentru produsele existente în CloudSales ERP, care au același cod produs ca cele de pe site, se va lega produsul extern cu cel din ERP, iar la transmiterea stocurilor, se va transmite către toate sursele conectate. Este necesar ca un produs să aibă același cod produs pe toate platformele și în ERP, altfel nu se va identifica corect și se vor crea produse duplicate.
- dacă produsele nu se regăsesc în ERP, se va crea automat o fișă de produs, în care se vor prelua toate detaliile acestuia