Cloudsales ERP are integrat un conector Trendyol pentru a ușura prelucrarea comenzilor și administrarea catalogului de pe acest marketplace.

Catalog produse

La prima interconectare se preia lista de produse de pe Trendyol, pozele, caracteristicile și descrierile.

Publicare produse

În prezent este în lucru opțiunea de publicare produse către Trendyol.

Preluare comenzi

Se preiau de pe platforma Trendyol, toate datele comenzii, produse, reduceri și datele clientului.

Sincronizare preț

Poți seta direct din ERP-ul de vânzări din ce punct de lucru (gestiune) dorești să se transmită prețul către Trendyol.

Sincronizare stoc

Se poate transmite stocul din ERP către Trendyol, dintr-o gestiune, sau cumulat din mai multe gestiuni.

Autofacturare și emitere AWB

Se poate seta o serie preferată pentru facturi fiscale și emiterea lor automat. AWB-ul se generează cu un click.

Poți testa GRATUIT ERP-ul 15 zile

Completează formularul pentru cerere cont demo și primești propriul cont cu toate opțiunile incluse!

Sincronizarea catalogului de produse

La prima conectare după introducerea datelor de acces se face automat o sincronizare inițială pentru a prelua următoarele informații din contul Trendyol

  • structura de categorii
  • caracteristicile produselor predefinite
  • lista de produse de pe Trendyol
  • preluarea imaginilor de la produse
Sincronizarea catalog produse pe Trendyol.

Acest catalog se poate vizualiza în modulul de marketplace din ERP.

Când se preia lista de produse, acestea se vor importa și în nomenclatorul intern al ERP-ului. Astfel în prima etapă se preiau produsele de pe Trendyol într-o listă cu produse ecommerce și de acolo se preiau în catalog intern al ERP-ului.

La preluarea produselor în catalog avem mai multe măsuri și opțiuni implementate pentru a nu se duplica produsele:

  1. Înainte de a se prelua un produs, se verifică dacă există deja codul produsului în nomenclator.
  2. Codul se verifică în aceste câmpuri: cod produs, cod de bare (EAN), coduri adiționale.
  3. Dacă există deja un produs în nomenclatorul CloudSales dar are alt cod decât pe Trendyol, atunci se poate adăuga codul de pe Trendyol la produsul existent (prin opțiunea coduri adiționale) înainte de a importa nomenclatorul de produse, astfel la preluare se va identifica produsul existent și nu se va duplica.
  4. Dacă nu s-a reușit identificarea unui produs existent după cod atunci se va crea un produs nou în ERP.
  5. La crearea unui produs nou se va autocompleta toate datele produsului: titlu, descriere, poze, caracteristici, etc.
  6. Dacă s-a identificat un produs existent atunci se leagă produsul din gestiunea CloudSales cu cel de pe Trendyol și nu se suprascriu detaliile produselor.

Publicarea produselor pe Trendyol- în lucru:

    Sincronizarea stocului și a prețurilor

    Catalog produse pe Trendyol

    Pentru a trimite stocurile din CloudGest, trebuie setat punctul de lucru (gestiunea) din care dorim să se trimită stocul. Transmiterea stocurilor se face automat, orice schimbare de stoc se va trimite în fundal (de exemplu în cazul recepțiilor sau vânzărilor).

    Pentru a trimite prețurile către Trendyol, trebuie selectată din care gestiune să se trimită prețul.

    Se pot exclude manual anumite produse din trimiterea stocului sau al prețului, acest lucru se realizează de la detaliile produsului, opțiuni de sincronizare, sau selectând mai multe produse putem activa sau dezactiva trimiterea stocului sau al prețului.

    Trimiterea prețului este la fel de automatizată cum este stocul: imediat după editarea unui pret, se va trimite în fundal noul preț către Trendyol.

    Sincronizarea se face în fundal, la fiecare minut pentru a permite interfeței să reacționeze rapid, iar pachetele de date se trimit într-un singur apel combinat în minutul următor. Datele se tot retrimit până când se primește o confirmare, astfel eventualele defecțiuni sau întreruperi de internet între servere nu va cauza o desincronizare.

    Sincronizarea comenzilor

    Comenzile plasate pe Trendyol sunt preluate în 1-2 minute și în BOCP-CloudSales ERP.

    Sincronizarea comenzilor plasate pe Trendyol

    Se preiau toate datele de pe comandă, numele clientului, adresa de livrare, lista de produse, voucherele, etc.

    La fiecare comandă preluată programul rezervă imediat stocul și transmite noul stoc disponibil către Trendyol și alte site-uri conectate la ERP.

    Comenzile se pot prelua și emițând un Bon de Vânzare (aviz de livrare), se scade stocul din gestiune, iar cu un click se poate emite și Factura Fiscală.

    Pentru generarea AWB-ului se poate emite un AWB direct din ERP pe baza unui contract cu un curier (la fel cum putem emite pentru orice comandă de pe orice site).

    Putem configura alerte clienți prin SMS prin care se trimite o notificare predefinită în momentul preluării comenzii, emiterii AWB-ului sau al facturării.

    În momentul facturării se închide comanda și pe Trendyol, și nu este necesar să se acceseze ambele sisteme pentru procesarea comenzilor.

    Modulul de Picking facilitează colectarea produselor comandate, verificarea și validarea produselor din pachete (cantitativ și după cod produs) prin scanarea produselor comandate pe un terminal mobil.

    Ce câștigi

    • timp: emiți facturile automat sau pe baza unor reguli predefinite în funție de stoc
    • mai puține platforme: angajații care prelucrează comenzile preiau comenzile într-o singură platformă fără nevoia de a intra pe fiecare site în parte
    • stocurile și mișcările se duc în contabilitate cu exporturi directe pentru cele mai cunoscute softuri
    • sincronizând stocuri și prețuri între mai multe platforme, site-uri și marketplace-uri ai trasabilitate mai clară și control deplin
    • având baza de date direct construită pe o platformă de stocuri și sales management, poți experimenta cu mai multe canale de vânzări, prin mai multe marketplace-uri, mai multe magazine fizice, prin agenți, posibilitățile fiind mult mai mari decât un singur site conectat la un facturier și un curier.

    Ce pierzi

    • riști să livrezi comenzi parțiale sau cu produse incorecte
    • riști să ai pachete pregătite dar nepreluate de curieri
    • poți avea comenzi neacoperite care nu mai au stoc din cauza ultimei bucăți fiind vândute pe alte site al tău sau în magazin
    • dacă sună un client pentru o comandă poți pierde mult timp cautând pe mai multe site-uri
    • dacă e pe viitor vrei să schimbi platforma pe care ai site-ul, vei rămâne fără lista de clienți și istoric vânzări, pe când ERP-ul rămâne și doar te conectezi pe altă platformă